Sinn only (Deel 1)

Dit ziet er gaaf uit hoor :ok_hand:t4:

1 like

Volledig mee eens!!! :sunglasses:

1 like

Dit helpt je vast niet(of juist wel) koop dan!

14 likes

Zoveel mooier dan die versie met faux Patina.

3 likes

Zullen eerst fondsen vrij gemaakt moeten worden

2 likes

Eens.

Faux patina is eerder een faux pas.

2 likes

Ik snap.

Ben helemaal gek van die nieuwe U1

Maar ik wil niks verkopen van wat ik heb.
Net blij dat ik dit bij elkaar verzameld heb.

Wat een rot virus dat (Sinn)horloge virus.

2 likes

Heb je toevallig een foto van je verzameling?
Bij mij is ook sprake van een ontluikende liefde voor Sinn. Zag vandaag voor het eerst de 6060 voorbij komen. Ik voelde me direct een ekster toen ik hem zag glimmen :sweat_smile:

2 likes

Om even zout in de wonden te gooien: mijn U1 is onderweg en komt deze week binnen :smirk:

2 likes

Zo kijk ik tegenwoordig heel veel naar de 103. Een zwarte met plexi lijkt me top. Al weet ik niet zeker of deze naast mijn 104 voldoende onderscheidend is.
104 blijf iig op de H link. 103 zou dan op leer gaan als strapmonster.

1 like

De 103 st met plexi is echt wel een ander horloge hoor.

Dunnere lugs van de zijkant af gezien. En dan de verdere verschillen tussen beide nog.

Het ligt er wel aan welke 104 je hebt. Met een zwarte dial is er wel een grotere schijn van overlap zogezegd.

Maar ik heb de 103 st naast mijn oude 104 gezien met witte dial. Dus dat scheelt ook natuurlijk. Maar de 103 st staat bij mij hoog aangeschreven om eens te proberen. Net als de 144.

2 likes

De DS?

Mijn 104 draag ik zelden nog op de stalen band.
Vooral leer, canvas en erikasoriginalsMN straps.

Voor de 103 plexi is misschien de feingliederband wel mooi.

Eindelijk! Een van mijn favoriete Sinn-horloges is nu afgevinkt.

23 likes

Wauw! Mooi ding. Wat is de Ø? Het lijkt wel 50mm ofzo :nerd_face:

Cool ding. gefeliciteerd.

Haha. Hij is 41mm. Ik heb een smalle kinderpols en wellicht ook belabberde fotoskills. Eigenlijk draag ik alleen horloges van max 38mm, maar deze vind ik zo cool dat ik een uitzondering heb gemaakt. Buiten dat is het een met olie gevuld duikhorloge van 20+ jaar oud waarmee je 5000 meter diep zou kunnen gaan (als je dat kan en zou willen) Kortom. Meer iets voor het ruigere werk. Je ziet 'm vaker met de zwarte lunette, maar ik vind de oorspronkelijke versie zoals die ook is uitgegeven aan de GSG9 (Duitse Special Forces) fraaier. Bovendien vermoed ik dat de staalkleurige lunette wat meer contrasteert en de plaat kleiner laat ogen, waardoor het hele horloge kleiner draagt. Maar wellicht vergis ik mij. Maakt ook niet uit. Dit is in ieder geval mijn favoriete outdoor-/sporthorloge en ze worden steeds zeldzamer.

5 likes

Ik vind m geweldig. En je kunt m prima hebben qua maat. Proficiat!

1 like

Ik ook staat ook op mijn lijstje. Proficiat :+1:

Voor het eerst mijn 556 op origineel Sinn leer gezet. Alsof je een halve koe met je meesleurt :smile:

17 likes