Mooie banden, maar erg stug vind ik.
Klopt. Heb de band de kans nog niet gegeven om zich te vormen. Eens kijken hoe het na een tijdje dragen meevalt.
Heel mooi!
En op rubber !
Staat ‘m goed.
Zelf ook maar eens op zoek.
Hier de GSG9 op staal, beetje artistiek proberen te zijn:
Erg fraai hoor!
En ook in z’n natuurlijke habitat.
Beetje artsy fartsy foto’s zijn leuk toch! Gewoon blijven doen. Je EZMs kunnen de camera best verdragen.
In ieder geval beter dan de originele band van haai die al in staat van ontbinding was en tijdens de wissel definitief is overleden. Best opmerkelijk, want de kast is verder zo goed als krasvrij Een aansluitende siliconenband zou nog steeds mooier zijn, maar wellicht komt die ooit nog.
Topper!
Vandaag een reactie van Sinn HQ mogen ontvangen n.a.v. mijn ingezonden UX. (zie post hierboven)
Het mooie bericht is dat hij onder garantie een nieuw crystal krijgt, een full service (want dat moet sowieso met die hydro vulling), nieuwe batterij (want hij is nu toch open) en ook de verzendkosten zijn voor rekening Sinn.
Waarmee deze firma maar weer eens bewijst en onderstreept dat hun customer service next level is.
En, om het helemaal af te maken, nu ga ik een mooi nummer uitzoeken voor de limited U1 DS.
Ben benieuwd als de mijne aan de beurt is dat hij ook zo’n behandeling krijgt bij Sinn. Maar dat duurt nog even.
Incluis (sinds vanmiddag) Zelos rubberen band (nou ja, kleur is niet helemaal hetzelfde als de kast, wellicht ga ik me daar mateloos aan storen. Edoch zit de band wel erg fijn)
Top service. Leuk om te lezen.
Echt mooi, ik kijk er ook vaak naar. Vind hem mooier dan de huidige oliegevulde serie, hoe kom je eraan als ik mag vragen?
Dat vind ik nou ook, al schijnt er in de UX wel weer een beter Etaatje te zitten.
M.b.v. een gezonde dosis selffulfilling prophecy, een super aardige tip, een vleugje onbedoelde risicobereidheid en daardoor gedwongen vertrouwen in de verkoper (die dit gelukkig niet heeft beschaamd, zo blijkt achteraf) en vermoedelijk ook mazzel - waar ik gewoonlijk overigens niet in geloof.
Kortom. Zoals ik Hannibal Smith dikwijls heb horen zeggen: “I love it when a plan comes togehter”
Ik hoor heel vaak dat Sinn nog steeds best ver kan gaan in hun service. Dat geeft goede hoop. Vanzelfsprekend gaat het ook wel eens goed mis, maar dat zijn vooral uitzonderingen heb ik het idee.
BTW Die U1 DS is echt verschrikkelijk cool en waarschijnlijk spoedig uitverkocht. Alvast gefeliciteerd. Ik zie uit naar de pica’s!
De verkoop van die Limited gaat inderdaad hard.
Naar ik heb vernomen is driekwart al weg.
Vindt het alleen jammer dat in de meeste Sinn modellen Eta uurwerken zitten van 2 tientjes. Terwijl je er toch 2000 euro voor betaald.
Een horloge draait toch om veel meer dan alleen het uurwerk?
Bij mij niet alles draait om techniek uiterlijk is niet belangrijk.
Dus een poepbruin horloge met nepgoud en plastic diamanten aan een touwtjesband boeit niet, zolang er maar een wereldschokkend goed uurwerk in zit?
Zo kun je het stellen ja…