Sinn only (Deel 1)

De eerst schakel na de endlink, probeer die eens een beetje te bewegen als je de endlink tussen de lugs druk. Hopelijk lukt het dan?

Bij mijn Sinn T2b moest die eerste schakel na de endlink namelijk in een bepaalde hoek staan.

2 likes

Ok, thnx voor de tip. Ik had er al een beetje mee gerommeld maar nog niet in alle hoeken :+1:

1 like

Dat herken ik. Is bij mijn 857 UTC ook het geval, maar dat kun je bij mij wel ook zien aan waar de endlink tegen de band aan moet. Zit een soort verhoging aan de binnenkant waar de laatste schakel ā€˜onder rust’.

Ps. die verhoging heb ik even geprobeerd voor je op de foto te zetten. Slechte foto, sorry.

Ook wel grappig is dat het nummer van mijn endlink ook niet hetzelfde is als van het horloge, nl. 757 vs. 857. Past wel prima! :wink:

2 likes

Net weer even in alle hoeken geprobeerd maar helaas…bedankt voor de foto’s!

En thnx iedereen voor het meedenken!

1 like

Macro shot, de end link lijkt voor het gat te zitten…pfff.

2 likes

Heb je dit al geprobeerd @Vinner? Met andere pins…

Ja, met de bijgeleverde pins maar ook met die van de lederen band.

1 like

OkƩ, nou dan ben ik door mijn opties heen. Irritant! Maar goed, 't komt vast wel in orde.

1 like

Denk het ook, alleen wel balen :sweat_smile:

Had deze zomer hetzelfde met dit resultaat na veel pielen:

Hebben ze netjes en snel opgelost.

1 like

Da’s echt een verkeerde endlink toch? Jeetje, dat je die er tussen ā€˜op zijn plaats’ hebt gekregen… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja, totaal verkeerd. Zelfde band gaat op verschillende modellen met alleen de endlink als verschil, bij het orderpicken gaat het dus blijkbaar fout. Binnen twee dagen de goede endlinks binnen met een hoop excuses…

Nu wel goed en inderdaad veel makkelijker monteren, maar goed, wist ik veel eerste Sinn en je niet laten kennen…:sweat_smile:

4 likes

Bij mij wil hij er ook echt niet op, mogelijk dus ook een verkeerde endlink. Zo slecht passend lijk mij niet normaal. Het hoort er gewoon in te ā€œglijdenā€ wat ik zojuist ook op een YouTube filmpje heb gezien. Maar goed, eerst maar is afwachten wat de reactie is van de AD.

3 likes

Snap ik, met een beetje goede wil kom je best een heel eind hĆØ! :wink:

GoedeWil

2 likes

Komt goed, ze lossen het vast netjes op, alleen nu wel stevig balen natuurlijk… sterkte!

2 likes

Ik heb de 103 gehad en ik heb de 104 nu in m’n bezit.

De lugs van de 103 zijn dunner dan die van de 104, vandaar dat die palletjes aan de zijkant van de lugs niet passen.

Het is op hun site al te zien als je beide horloges van de zijkant bekijkt.
103-St-Sa_R104-St-Sa-I_R

Groeten,

Noel.

4 likes

Daarom dus dat ze €25 verzendingskosten aanrekenen. Dat dient om 2 zendingen te dekken. :confused:

2 likes

Ik heb dus juist altijd 12,50€ betaald, misschien zodat jullie nu allemaal 25€ moeten betalen om het verlies te dekken…:joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Thnx voor je antwoord, top! Ligt het dus niet aan mij :sweat_smile:

1 like