Sinn only (Deel 2)

Normaal geef ik tegengas, maar bij dit horloge moet ik kleur bekennen

1 like

Krijgt de kroon op tien uur. Kein problem, alleen een nieuwe datumschijf, kost een tientje.

Blij mee :partying_face:

1 like

Heel goed geregeld!

Het is dat de mijne net vorig jaar maart onder garantie onder handen is genomen, maar dit zou ik ook wel willen laten doen. Nog even 7 jaar wachten tot de batterij leeg is dan maar. :laughing:

1 like

Kreeg gisteren bericht dat reparatie (onder garantie) van mijn UX 3-5 weken gaat duren.

1 like

Je kan die tijd wat korter maken door met je kroon ergens tegenaan te beuken hè, Pro-Tip :sweat_smile:

1 like

Afgezien van dat de kroon en pushers aan de verkeerde kant zitten. Doe mij die onderste maar, veel cleanere plaat.

1 like

Doe mij ze allebei maar🤤

Eentje voor de verkoop, ja slim!

1 like

Deze Sinn is uit 2003 en zonder twijfel een van mijn lievelings horloges.:slightly_smiling_face:

27 likes

Erg mooi horloge, raar als ik zeg dat ik het niet echt een Sinn-uitstraling vind hebben.

1 like

Wij kennen hier voornamelijk de stoere bonkige duikers en fliegers. Horloges uit de finanzplatz lijn van Sinn zie je hier ook bijna nooit.
Ze hebben eigenlijk best een brede portfolio.

1 like

Ik heb deze altijd super gaaf gevonden, alleen had ie een maatje groter mogen zijn.

1 like

Weekend plaatjes

19 likes

Mooi! Nieuwe versie ziet er een stuk mooier uit. Geef dat ze die uitbrengen!

Vraagje over de bezel: hoe draait en klikt die? Soepel? Mooie klikjes? Uni-directional?

Ben benieuwd!

Zeker.

Klank is wat blikkerig, naar mijn smaak. Wel een mooie “tik” als hij op zijn plekje valt. Heeft wat meer kracht nodig om te draaien dan de UX en U1. Ik vind het een prima bezel hoor.

Iemand nog een 105?

1 like

Cross post:

Fijne zondag!

20 likes

U1 blijft een beest van een horloge.

1 like

25 likes

Degene die nooit weg mag.

21 likes