Sinn only (Deel 2)

Sinn 556A. :raised_hand_with_fingers_splayed:

19 likes

Is het anderen wel eens opgevallen dat de subdials van de 103 niet allemaal even groot zijn? Het minutenregister is een stukje groter en loopt ook tot de lumeplot, of is de lumeplot op 12 zelfs wat korter dan de anderen?
Ik zag het zelf pas na 2 jaar dragen, maar sindsdien een gevalletje ‘once seen…’ :grin:

9 likes

Zijn hier nog wat ervaringen rondom de communicatie van Sinn? Vorige week mijn horloge gestuurd voor service. Volgens postnl aangekomen maar nu radiostilte. Op berichtjes naar klantenservice wordt ook (nog) niet op gereageerd…

Ja, positief

Nieuw bandje! Was even onderweg, maar dan heb je ook wat.

20 likes

Tja, nu je het zegt…

Maar het blijft wel een lekker horloge!

15 likes

14 likes

:hugs::kissing_heart:

8 likes

Sinn in the Summer… Metalen Bandje is reeds besteld dus we kunnen binnenkort weer de zee inwandelen met een kleurrijk horloge (20ATM waterdichtheid)

18 likes

Nice one Gos!

Titanium, ook lekker:

16 likes

Ja, ik had 'm al gezien. Gaaf ding… Ik blijf Sinn ook een leuk merken vinden.

Heerlijk, iets meer, gedurfde toepassingen in hun modellen

Happy vrijmibo

14 likes

Heerlijke ‘beater’:

14 likes

The fu**

Levertijd voor een aantal modellen 7 (!!!) maanden.

Is er een ontslag ronde geweest of doet Sinn een Rollie momenteel. Vraag groter dan wat ze kunnen produceren?

Voorbeelden?

356 en u50 31 weken levertijd… :sob:

1 like

Nomos 10 maanden. Zal wellicht ook aan levertijd van externe onderdelen liggen

1 like

20 likes

Blijft een heerlijk horloge vooral in deze uitvoering. Jammer genoeg nog nooit zelf mogen bezitten. Mooi hoor.

1 like

23 likes

22 likes

Omdat ik per definitie vind dat een horloge (sowieso ook) een stalen band moet hebben, heb ik bij SeriousWatches.eu een zgn. H-link band besteld.

Tijdens mijn vakantie is deze gearriveerd, heel leuk ingepakt (echt bijna een feestje om uit te pakken) en vandaag maar eens de moeite genomen om de band op mijn Sinn 103 Sa G limited te zetten…

Het eindresultaat:

Mooi groen, lekker zomers

25 likes