Sinn only (Deel 2)

:fist:t2: :sweat_drops:

5 likes

whaha

2 likes

Dat is eenhoornhaar. Kijk maar:

https://erikasoriginals.com/mn-straps/denim.php

6 likes

Blijft gewoon een top merk. Sowieso Frankfurt interessant voor horloge liefhebbers. Er ligt genoeg

2 likes

Zeker, maar ik vind sowieso de hele Duitse horloge industrie interessant. Komt echt leuk spul vandaan waarbij Sinn zonder meer een favoriet is :ok_hand:

1 like

13 likes

30 weken levertijd staat er bij populaire horloges op de Sinn website.
Is dit een ruime overschatting of zijn dit realistische termijnen?
Iemand hier ervaring mee, door een recente aankoop?

Een oud horlogemaker van Sinn heeft mij laatst verteld wat ze betalen. En ineens was dat tekort aan mensen niet raar. :rofl:

1 like

We zijn allemaal benieuwd, vertel… Beetje gelijk aan een hamburger verkoper of zit het meer in de buurt van een servicedesk medewerker loon?

Iets te zwaar om mee te trimmen.maar ja het zou gaan regenen. :grin::sweat_smile:

12 likes

Denk dat het een branchebreed fenomeen is.

1 like

Titaan power.

18 likes

13 likes

EZM3 vandaag weer eens.

21 likes

Top!

2 likes

Super horloge inderdaad maar wel steeds meer twijfel of hij mag blijven na aanschaf van de 103Ti.

1 like

Naar mijn idee bijten ze elkaar niet. Deze is veel meer “tool watch” dan de 103. Ik vind het echt een gaaf horloge dat ik zou kopen, ware het niet dat het mijn EZM13 wel bijt. Dat zijn dezelfden met/zonder chrono.

Gewoon houden!

3 likes

Nee ze kunnen goed samen dat klopt alleen sinds de 103 wil ik die altijd dragen. :grin: Ik ben niet zo van veel horloges hebben maar juist van wat minder en dan rouleren tussen twee stuks, geeft mij meer rust.

2 likes

Ik denk dat je bijna ieder Sinn-model wel kan zien als een ‘toolwatch’. En natuurlijk moet je deze dan ook zo gebruiken.
Naar het werk fietsen, chronometer (én bezel) voor de tijd te registreren:

Terug naar huis, de waterdichtheid benutten:

:wink:

14 likes

Precista komt met een Sinn hommage, tenminste, zo zie ik hem:

Best leuk vind ik. Centrale seconden en minuten timer, Eta Quartz. Wel uitverkocht nu.