Sinn only (Deel 2)

Te snel of te traag? Bij Sinn zelf hadden ze voor mijn 103 aangeraden om na 5-6 jaar voor een onderhoud te gaan. En als als het goed loopt, dan nog langer te wachten.

Te traag. De vorige keer was het ook zo.
Ik draag het horloge bijna dagelijks, dus dat is logisch dat het slijt.

1 like

@bartman: mij bevalt vooral de Hirsch Lucca heel goed. Die heeft behoorlijk wat padding, maar persoonlijk vind ik dat wel kunnen bij dit horloge. Heb hem in zwart en bruin.

8 likes

Te traag is inderdaad wel vervelend! Liever iets te snel, dan moet je niet steeds de tijd verzetten :confused:

1 like

Als je ‘s nachts je horloge uit doet, kan de positie waarin je het neerlegt ook al verschil maken. Deze afbeelding kwam ik elders op HF tegen:

2 likes

De extra dikke Meyhofer bandjes van het Duitse watchband center bevallen mij erg goed, en aan nette prijzen. Ook in haai. De site is nogal omslachtig maar de zoekfunctie helpt.

https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p41376h2649s2595-Meyhofer-EASY-CLICK-.html

1 like

Dat weet ik al jaren en gebruikte deze techniek, op de rug liep ze voor en op de zijkant liep ze achter.

Nu loopt ze ook achter in haar beste positie.

1 like

Klopt, die zijn heel keurig, zeker voor het geld. Ik heb alleen nog geen ervaring met de luxere bandjes van Meyhofer. De goedkopere (± 30 euro) exemplaren zijn kwalitatief weliswaar goed, maar toch duidelijk minder mooi dan deze Hirsch.

Zeg het maar, 43 vs 41mm, 30m vs 100m WR. Ik kies de Breitling op basis van emotie, de Sinn op basis van specs.

25 likes

:point_up:t2:

1 like

Brothers from another mother :smile:

Mooi duo!

Even een foto van de UX op een MN strap, wat moet je anders doen in de wachtzaal van de dokter?

10 likes

Vanaf vandaag mag ik hier ook meedoen!


33 likes

Je doet lekker mee!

1 like

Sehr schön! :ok_hand:t2:

1 like

Ik vindt de Sinn hier wel mooier! En nog betere specs ook. Het doet me wel denken aan een hommage, aangezien deze look wel door Breitling is ge-owned. :sunglasses:

Dat klopt historisch niet. De IP van dit model heeft lange tijd bij Sinn gelegen.

1 like

Dat kan ik me goed voorstellen. Heeft Sinn het IP niet geclaimd dan?
Van een afstandje zouden de meeste hem waarschijnlijk voor een Breitling aanzien.

Nooit exclusief gekocht denk ik:

4 likes

Heerlijk. :ok_hand:t2: Ik viste achter het net.