Dat zijn geen horloges, maar laptops met een bandje .
Mijn vrouw heeft ook zo’n ding, als je niet oppast, beheerst het een deel van je leven.
Net als het HF .
Ziet er mooi uit hoor. Weer eens wat anders ook met de kroon op 9 uur.
Dat ze bij Sinn dan een JDM maken en geen Deutschland Domestic versie (dat waren de gekleurde van vorig jaar denk ik)
Veel plezier met de 556 in ieder geval.
Feli!
Mijn 556 ib heeft zn service gehad en zal naar mij worden verzonden eerdaags. Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet nu.
Toch ergens jammer dat de blauwe 556 geen datum heeft. De zwarte dan weer wel, maar vind hem wat saaiig. Het blauw wordt bij bepaald zonlicht grijs, paars dat maakt hem mooi.
Zonder datum meer balans in de wijzerplaat, naar mijn idee.
De 836 heeft de datum op 6 uur. Dat is wel ok.
Ik heb een half jaartje zowel de 556a als de 556i RS gehad. Gisteren heb ik de 556a verkocht.
Ik vind ze allebei prachtig, maar toch pakte ik vaker de 556i RS. Vandaar het vertrek van de 556a.
Ik kan alleen niet rationaliseren waarom ik meestal de RS pak. Vreemd, hoe dat werkt in de hersens
.
RS iets meer rust op de plaat vind ik.
Goed punt. Ik vind de cijfers 3, 6, 9 en 12 echter ook aantrekkelijk.
En de locatie en formaat van de datum is ook top.
Te klein. Zo klein dat je hem net zo goed weg had kunnen laten.
Sinn
Dat is inderdaad heel mooi!
Nice!
Mooi bandje. Wat is het?
Ben blij met mijn Hirsch, inderdaad redelijk wat padding en dat kan het horloge hebben. Maar een canvas zal wat sportiever dragen.
Inmiddels 5 dagen iedere dag om mijn pols. Net even nagekeken en nu 5 seconden in de plus. Dat maakt 1 seconde in de plus per dag. Heel erg netjes volgens mij. Dat doet mijn Seiko per uur.
En het is heel goed mogelijk dat deze klok dit jaren volhoudt. Mijn 104 liep ook +1 en dat bijna vijf jaar lang.
Wauw, indrukwekkend. Mag ik vragen of je dat horloge dikwijls droeg tijdens die 5 jaar?