Ik kkjk ernaar uit.
Ik had wat spijt dat ik mijn squale 1521 had weggedaan. Ik denk dat deze U50 dat gat kan vullen met het voordeel dat hij wat dunner is om ook te dragen op een ander moment dan het strand
Dat zijn serieuze vergelijkingen!
Ik heb ook nog naar Squale gekeken en kon niet op de knop drukken. Dat duurde trouwens ook wel even bij de U50. Is gewoon een ander karakter horloge met meer flair en Italiaanse frivoliteit. Ik ga toch meer voor deze Duitse strakke, functionele vormen met een ijzersterke basis.
Maar ik sluit niets uit…
Uit ervaring weet ik dat Sinn en Squale heel goed samen gaan😊
Pff. Echt vervelende hobby.
Maar wel een retecool horloge!
Bah, bah.
Handig dat het kan uiteraard om de sluiting over te zetten, maar hier scoort Sinn bij mij geen punten mee. 240 euronen voor een sluiting.
Let dan maar goed op bij het op maat maken van de bandjes - je zal niet de eerste zijn die ongeduldig nét iets teveel van het bandje afsnijdt Gelukkig geen persoonlijke ervaring mee, maar toch…
Ganz einfach!
Je klok komt eraan!
Klok? Klok? Zei daar iemand klok?
https://www.sinn.de/de/Modell/Analoge_Funkwanduhr.htm
Kwam deze maar weer te koop… Toen ik er naar vroeg bij een bezoek aan het Sinn HQ vertelden ze dat de laatste zending niet aan hun kwaliteitseisen voldeed en ik zo nu en dan op de site moest kijken, want de klok kwam later weer te koop. Dat was twee jaar geleden…
Kijk aan! Eigenlijk nooit verder gekeken dan Sinn zelf. Hier ga ik eens een nachtje over slapen. Thanks!!
290 bij Sinn.
Hier gooien ze wel fiks wat bovenop.
Oude prijs.
Als het ding weer leverbaar is komt er een nieuwe prijs lijkt me.
Hoe draagt ie met z’n 41mm en de geringe dikte? Draagt ie niet te klein?
Ja, heel tof! Ik heb ook al paar keer boven de knop gehangen maar toch niet gedaan…
Geniet ervan!
Mijn SDR is al in’t land. Zou ie morgen aankomen?