Sinn only (Deel 2)

Ja, prachtige aanwinst!

1 like

Mijn recente aanwinst ook nog maar es op de foto :slight_smile:

12 likes

Dit is een hele gave serie. Ik heb zijn oudere broer. De T1. Dat titanium grade 5 is uiterst krasvast.

2 likes

Van

Via

Naar

19 likes

Huh is de bezel van de u1 bedoeld om te wisselen zoals de formex reef? En zijn de bezels los verkrijgbaar? Of gewoon zelf gaan knutselen en als “reparatie” onderdeel zelf besteld? :thinking:

Los de PVD bezel elders op de kop getikt. Kan ook bij Sinn worden besteld. De bezel zit met drie schroefjes geborgd en is eenvoudig te verwisselen.

1 like

Beste forum leden,

Na een lange tijd ben ik dan eindelijk in het bezit van een Sinn 815. Ik kan er zelf weinig informatie over vinden. Is hier iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over het horloge ?

13 likes

Dat hij best bijzonder is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klik

Meer weet ik niet.

1 like

Daar ben ik na lang zoeken ook achter gekomen haha. In ieder geval bedankt voor het reageren!

1 like

Weinig over te vinden idd.
Mooi ding hoor!
Er is ook een versie zonder datum:
IMG_3162
En ik vond nog dat ook Tutima dergelijke horloges heeft gemaakt:

PS: De foto die je postte zie ik ook voorbij komen in oudere (2 jaar) verkoopdraadjes op andere fora! Niet je eigen foto denk ik?

2 likes

Ook mooi die No-date. Klopt, ik heb het horloge van een ander platform gekocht maar nog niet in mijn bezit jammer genoeg. Tussen de Sinn 815 en Tutima 513 vind ik de Sinn wel echt mooier haha.

1 like

Hier nog 1 dan

Denk het perfecte sporthorloge te hebben gevonden :heart_eyes: :star_struck:

26 likes

17 likes

De kast is grade 5 titanium. Klopt het dat de band grade 2 is? En als dat zo is, hoe zit het met het kleur verschil?

Uh en heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst;-). Erg mooie klok.

34 likes

Ja deze :+1:

1 like

Mooiste 556 die er is :ok_hand:t4:

1 like

Bandje staat ‘m ook erg goed!
Wat is dat voor ene?

1 like

Nice watch!
Mare, wat is dat voor klassieke (race)fiets? Is dat jaren ‘70 Mavic? :sunglasses:

1 like

Klopt inderdaad, dit is van een jaren zeventig Gitane koersfiets. Deze heeft een lange tijd in een vochtige garage gestaan, dus was in behoorlijk verroeste staat.
In navolging van mijn overleden vader ben ik bezig met een opleiding fietshersteller en dit is een project voor een vriend. Dit was de koersfiets van zijn bompa.

4 likes