Sinn only (Deel 2)

Huh?

Een 104 op een finelink band 2300 euronen?
Foutje.

Misschien een speciale uitgave? Ik weet het niet hoor maar zou kunnen.

1 like

Venetië

17 likes

#fliegerfriday

22 likes

Vandaag mijn Sinn maar weer eens omgedaan. Was lang geleden
 meteen maar de zwarte MN strap verwisseld voor een groene MN strap. Kan de Sinn best hebben!

19 likes

Staat em goed

1 like

Waar kun je Sinn passen?

Oww?? Waar is dat?

Bij de juwelier waarvan ik het visitekaartje heb gepost. Daar kun je ook modellen passen.

2 likes

Morgen dagje naar DĂŒsseldorf, eindelijk een sinn horloges passen :sunglasses:

5 likes

Binnen de landsgrenzen zijn er twee adressen. In Duitsland zijn veel meer. Frankfurt HQ is de moeite waard.

2 likes

Cool artikel over de T50:

Het is dat ik al een 657 heb

4 likes

Goede recensie!

1 like

14 likes

Scherp ook aangaande de H-Band.
En eens, Sinn moet echt hier eens energie in stoppen om tot een beter ontwerp en functionaliteit te komen wat betreft de sluiting.
Het vreemde is, de stalen armband van begin jaren 90 had volgens mij een betere sluiting
.!

1 like

Ben ik met je eens! Een goed ontworpen sluiting die simpel verstelbaar is zou Sinn op een naasthoger niveau brengen. Genoeg witte jassen met een diploma bij Sinn

Tof horloge! Leuke combo met die band.

1 like

Het klopt helemaal: top horloge, met matige band. Voor mij is inmiddels een nieuwe sluiting onderweg. Die ging namelijk steeds vanzelf los

Hoe kan de dubbele sluiting uit zichzelf open gaan? Dit is toch wel het meest gebruikte ontwerp. Op m’n 657 is 'ie rock solid. :thinking:

2 likes

Ik vind de sluiting toch wel behoorlijk ondermaats zeker aangezien ze dezelfde sluiting ook voor horloges van 4k plus gebruiken.
Snelle microverstelling zou toch wel standaard mogen zijn bijvoorbeeld.
Vorig jaar toevallig een medewerker van Sinn hierover gesproken en ze waren ermee bezig. Maar wanneer ze deze beschikbaar zouden hebben wist hij niet.

3 likes