Nee, daar had ik hem in teruggestuurd. In een overdoos uiteraard.
Bijzonder knap zo een matte versie!
Het mat wel, maar dat stukje oranje vind ik niet passen.
Bij Sinn zijn ze toch een beetje voor oranje
Ben benieuwd wat de reden is dat het niets kost? Ook geen verzendkosten?
Garantie. Ook geen verzendkosten. In geval van garantie neemt Sinn die ook voor hun rekening. Kunnen andere merken van leren.
Mijn vermoeden van een foutieve ARcoating op het crystal bleek dus juist.
Dat is onderzocht en claim toegekend.
En omdat het een hydro betreft hangt een glaasje vervangen dan samen met een full service.
Die is dus ook uitgevoerd. Zoals ik al schreef, heb ik het horloge als nieuw terug gekregen.
Okay. Duidelijk. Dank je voor je leuke verhaal. En ik weet dat Sinn hele goede service geeft. Knap dat je dit ontdekte trouwens, deze “fout”. En alsnog vlot gegaan die service. Top. Zal wat over mijn horloge hobby vertellen.
Ben tijdje uit de materie van Sinn geweest.
Was vroeger Omega fan en ook veel gehad en weer verkocht. Wist daar ook best wat van. Heb er nog 5. O ja en 1 simpele Rolex. Toen ontdekte ik Sinn. Helemaal te gek veel specialer en voor diverse beroepen ook ontworpen. En in veel beperktere oplages gemaakt. Werd een echte Sinn fan. Wist ook best wat van Sinn af. Heb ook alle jaarboeken. Nu pak ik het weer op. Mijn eerste Sinn kocht ik in 2007. En heb er nu meerderen. Alles 2e hands voor redelijke prijzen. Met alle dozen en veel accessoires en ook horlogebanden met dozen. Zelfs uit de USA. Maar allemaal in nieuwstaat en enkele zelfs nooit gedragen. Nu importeren buiten EU kost veel geld aan douane etc. Ook 2e hands prijzen nu zijn bijna de nieuwprijzen van toen ik er veel kocht. Dus aankopen zit er wat minder in nu. Heb ook genoeg nu samen met de andere merken. Ook nog Seiko diver uit Vietnam oorlog, CWC, Precista, Askania(Berlijn) en nog wat vintage chronographen. Maar in de toekomst wat gaan verkopen voor een mooie Sinn
Zal binnenkort wel af en toe wat Sinns laten zien hier. Leuk topic en vele fraaie Sinns komen hier voorbij.
Ja, ik hoor dat de prijzen bij Sinn vroeger veel interessanter waren. Wanneer is dat omgeslagen? Ik denk dat ik in 2015 al te laat was, de prijzen zijn sindsdien niet opvallend verhoogd.
Ze hebben ook een nieuwe site gezet, dat moet dan ook terugbetaald worden…
Het is in elk geval nog steeds een merk waar je geen gevoel krijgt dat ze opgeblazen prijzen hanteren. Zeker als ik ze vergelijk met Bell&Ross.
Het is ook een merk dat serieuze toolwatches aanbieden, net zoals een paar andere Duitse merken.
Na die mattere 104 hier weer eens een lekker shiny variant. Op de foto is te zien dat ik de schakels van de H-link heb gepolijst. Extra bling!
Even z’n nieuwe schoenen laten zien!
De BOR past wel mooi bij de 60’s vibe die het horloge nog steeds een beetje heeft.
De EZM13 is bij Sinn uitverkocht.
https://www.sinn.de/de/Modell/EZM_13.htm
Bij dealers zullen er nog wel een paar zwerven.
Ben erg blij dat ik hem net heb gekocht.
Tophorloge.
Bijzonder geslaagd!
Ik kocht ergens in 2002 mijn eerste Sinn 103 st sa voor nog geen 900 euro.
Die zijn best een tijdje verkrijgbaar geweest onder en rond de 1000 euro in die tijd.
Al bekend met deze site? Een pareltje om eens te bekijken.
https://www.vintage-sinn-collector.de/sinn-103-history-eng.html
Wat heb ik gemist?
Ik ben fan, heb er slechts 1 , maar had er 2 (die 2e was echt te groot )
Naar zou er nog zo maar een bij willen.
Heb laatst een klassieke vintage Sinn omgehad.
Op de foto mwahhh. , in het echt : blijf je kijken.
Wat een mooi ding!
Niet van mij, wel te koop. Pbtje als je wil weten waar.
Maar euhhhh, Sybren, @SybrenAnne, wat bedoel je?
Ik ga kijken.
Thnx