Uiteindelijk ga ik dan die 556 i b wel een keer aanschaffen, maar ik twijfel enorm over welke band.
Ik koop hoe dan ook standaard op staal, want wisselen naar iets anders kan later wel.
Maar welke? Finelink of H-link?
Hoe bevalt die finelink? Daar zit toch geen micro-aanpassing op?
Lastig als je net tussen schakels in zit qua maat.
Zit idd geen micro adjustment op. En dat is het enige negatieve punt dat in elke review en ervaring terug komt. Ik kan hem gelukkig perfect naar mijn zit op maat zetten, maar als je pech hebt is ie een halve cm te lang of te kort. verder heel mooie afwerking, en voelt alsof je satijn aan de pols hebt. Mocht je toch meer voor de Sinn uitstraling willen gaan dan kies je uiteraard de H-link. Ik hoop die zelf in de nabije toekomst aan te schaffen op een nieuwe aankoop.
Nog even met de “noodband” met witte naad totdat de 857 band met oranje naad er is.
En als ik zo hoor hoe lang Sinn over zendingen doet zal het nog wel even gaan duren
Maar maakt niet uit.
Ik heb hem al 2x eerder gehad, inmiddels is de laatste alweer 2 jaar geleden geloof ik. Zijn dus ook oude foto’s die ik gebruik. Die VFR wil ik ook nog eens proberen, maar goed ik wil nog zoveel …
Beetje lume.
Het is absoluut geen zaklantaarn dat Sinn lume, maar blijft wel lang zichtbaar. Het ziet er ook wat vlekkerig uit. Anderen rapporteren dit ook, dus ligt dan niet aan mijn exemplaar.
Mijn EZM13 heeft overigens de mooiste lume.
Als Sinn iets zou kunnen (moeten?) verbeteren dan zou het lume kunnen zijn.