Naar mijn mening past MOP niet bij een duiker.
Hoort voor mij meer bij een dresser of zo.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou hem wel durven dragen hoor. Heeft een heel eigen smoel en de mop is niet te licht.
Maar een functionele duiker kan je het niet noemen.
Ik zag deze klok laatst bij een dame om de pols.
Dat trok ik nog wel.
Misschien is het dat wel, dat mijn associatie bij MOP meer richting dames horloge gaat.
Hoe dan ook, de combi met duikhorloge, juist van Sinn, klopt voor mij voor geen meter.
Ook dat snap ik. En dan zeker de licht gekleurde mop. Mijn 556 met zwarte mop blijf ik met veel genoegen dragen. Echt een prachtige plaat op een sportief net horloge.
Eens.
Maar geen duiker.
Ondertussen de NA even aan het dragen. Zit verbazingwekkend goed. Dia van 40 op 14mm hoogte. Blij dat ik voor deze gegaan ben uiteindelijk.
Erg gaaf!
Thanks.
Mooi, die blauwe gloed van de AR.
Veel plezier ermee!
Merci.
Ziet er ook erg goed uit! Je had eigenlijk ook geen verkeerde keuze kunnen maken
Denk het ook niet. Maar denk dat deze net iets beter op mijn pols past dan de 144. Nu doe ik mijn best om die uit mijn hoofd te krijgen.
Very nice!
Complimenten voor de keuze.
Dit topic wordt hoe langer hoe moeilijker.
Hoe ga ik die prachtige klokken allemaal weerstaan?
Bedankt man.
Ik denk dat we beter even uitloggen. Heb het ook lastig.
erg vette klok en ziet er super uit zo met gezwarte kast / band
Grazie.
Deze is inderdaad wat atypisch, en mede daarom vind ik hem geweldig! En als dit geen duiker is, dan weet ik niet wat wél een duiker is. Ik lig er ieder weekend mee in de gracht, en ga er zeker ook nog wel mee de diepte in.
Ben jij ook fietsenverzamelaar dan?
Lang verhaal Maar dat deze tegen een druppel water kan staat buiten kijf. Zo héél erg opvallend is de MOP wijzerplaat ook weer niet.