En hier vind ik de MOP dus prima uitkomen!
en niet bij de U50…
En hier vind ik de MOP dus prima uitkomen!
en niet bij de U50…
Ik heb mijn GSG9 variant nu ongeveer een viertal maanden en wat zeker is dat deze nu mijn dagelijks uurwerk blijft en nooit weggaat. Wel volgende ideeën voor de mensen die nog moeten beslissen over een eventuele aankoop.
Voor de rest een topuurwerk voor de echte uurwerkfans.
Volgens mij heb je dit punt nu luid en duidelijk gemaakt. De twee wijzerplaten zijn overigens totaal onvergelijkbaar.
Jij kan er ook wat van😉
Haha, Ook bij mij is het snel op hoor. Al kijk ik altijd wel met een schuin ook naar de volgende…
Mooi die 203. Wat ik me nu zo afvraag: ik neem aan dat ze bij een service eventueel wel een capsule kunnen monteren, en van argon kunnen voorzien, maar zouden ze dan ook de wijzerplaat vervangen naar een ar gesigneerde plaat?
Veel mensen zullen het goed vinden dat Sinn de keuze laat bij sommige modellen, maar ik had liever gezien dat ze zelf besloten bij wel model ze het al dan niet toepassen.
Nou, excuus hoor!
Ik zal het niet meer doen.
Topper!
Is al een tijd geen argon meer dat ze gebruiken hoor.
Ar-Dehumidifying Technology got its name because the case was originally filled with argon (Ar), a noble gas with large molecules. Now Sinn uses nitrogen. The case is filled with a protective gas because the gas’s presence makes it more difficult for humidity to penetrate the case. The protective gas has a lower dew point, so moisture doesn’t begin to condense until much later.
Ik heb begrepen dat de AR aanduiding beter smoelt dan N en ze het daarom zo houden.
Ik heb hem niet bij Sinn zelf laten servicen omdat er dus geen AR technologie in zit en ik dat ook niet wil. Geen idee hoe ze daar mee omgaan.
Kan ik me heel goed voorstellen!
Interessante bedenkingen!
Wat die ‘vuile look’ op het glas betreft: krijg je het glas helemaal niet schoon, of is het alleen erg snel terug bevlekt?
Ze noemen het hele systeem nu zo (toegevoegd gas, speciale keerringen, ontvochtingscapsule).
En een tritium plaat vervangen voor een niet-tritium plaat zou ik ook nooit doen!
Het is relatief snel terug vuil.
Ik behandel mijn saffier af en toe met een Quick Detailer voor de auto, blijft hij veel schoner