Sinn only (Deel 2)

Yes! :star_struck:
Ik zie deze telkens op insta voorbijkomen, wat een prachtig horloge. Dit wil ik wel!
Zo jammer dat het bij willen blijft. :pensive:

Ook de kleine sluiting op de rubberband is vernieuwd bij bepaalde modellen. Ziet er clean uit.

5 likes

Ik heb een silliconen versie en is een enorme stofmagneet. Voelt heerlijk zacht aan en zo, maar draag hem weinig. Gezien de prijs van deze banden vraag ik meaf of dit ander materiaal is.

Nu was ik vorige week bij Sinn en vergeten te vragen.

1 like

Happy #FliegerFriday

22 likes

Schön!

1 like

Ik blijf fan van de 556i. Wie heeft er hier één van (gehad) en wil zijn ervaringen ervan delen?

1 like

Van mij hoeft Frankfurt am Main er niet op. Ik ga toch voor de -nog steeds verkrijgbare- vorige jubileumklok.

https://www.sinn.de/de/Modell/910_Jubilaeum.htm

1 like

Te groot voor mij, maar wel vaak bekeken.

Als @Floydian67 hem nu gewoon koopt ( ML eruit ) dan kan ik af en toe toch…

Mooi ding iig.

1 like

Mwah, niet helemaal mijn kopje thee.

Bijzonder.
Alleen die prijs…. :money_mouth_face:

Ik heb er nu een paar keer naar gekeken, gepast, serieus overwogen, maar de knoop niet doorgehakt.

Toch vind ik hem elke keer weer mooi. Bij een ander. Op een plaatje.
Maar wat houdt me tegen, ondanks dat dit een meer dan prima horloge is?

1 like

Die vraag kan alleen jijzelf beantwoorden.
Zoals je mogelijk herinnert heb ikzelf de blauwe 556 en ben er - ondanks dat ik 'm op enig moment te koop heb aangeboden - nog steeds super happy mee. Nu ik het alternatief in RL heb kunnen passen, slaat de twijfel weer toe en ben ik stiekem helemaal niet treurig dat de IB er nog is. Toen ik laatst op de fiets richting Zwitserland o.a. door Frankfurt kwam, kon ik het niet laten om even de Wilhelm-Fay-Straße binnen te schieten en moet zeggen dat ik de 556 serie in z’n geheel vooralsnog mega cool vind.

1 like

Ieder zijn ding uiteindelijk, maar ik blijf het simpele ervan juist zo mooi vinden. En qua prijs krijg je ook een mooie deal voor het totaalpakket.

1 like

En uitverkocht….

1 like

Ongekend snel. 600 binnen twee dagen.

Ik hoef er nu niet meer over na te denken. Alhoewel, ik zag er al voor 3500 euronen worden aangeboden.

Moest niet mogen.

15 likes

12 likes

Mooi!

Na 3 weken de ezm13 gedragen te hebben is de 203 nu aan de beurt :grin:

13 likes

Prachtige set.

2 likes