Daar moet een stalen band op man blijft lekker die 104.
Dik hoor!
Wat marck zegt……….
Zo cool deze. Je hebt zo stilaan een mooi setje Sinn’s verzameld he?
Hebben we ook (en leer)
Alleen vind ik de originele banden van Sinn niet passen. De kast is vrij scherp en hoekig, de banden/ schakels zijn veel ronder qua vorm dus draag ik 'm op een aftermarket band.
Deze
Staat hem goed!
Ik begin hem te missen met die foto’s van je.
Haaáh, ben ook behoorlijk in de ban van de Tudors geraakt de afgelopen weken.
Mijn vakantie gereserveerd geweest voor de EZM2, en dat beviel me heel goed.
Wil nog wel een Sinn eigenlijk, had die 240ST. maar die was te groot voor me. Heel jammer.
Op termijn , als ik m’n zin krijg, komt er dus uitbreiding.
Ik duikel even een foto op uit m’n tekefoonarchiefje, kunnen we toch nog een beetje nagenieten.
Maar hij mag dus nog niet weg ofzo?
Hahahaha, euhmmmmm, …ff denken… Uhhhh, NEEN !
Ik heb hem van een andere liefhebber gekocht trouwens, denk dat je hem kent…
Gratuliere!
Heel mooi! Geniet ervan!
Ik mag hier ook mee doen tegenwoordig. Als Damasko fanboy vond ik Sinn altijd maar een slechte Damasko. Dat is het nog steeds. Maar wel heel gaaf, en ik ben blij weer een echte Duitse toolwatch te mogen hebben.
Ow wacht
Ik verfoei doorgaands fauxpatina, maar hier vind ik het op een of andere manier niet storend. Geniet van de aanwinst voor de tijd dat hij blijft.
Snap ik, ik heb er ook moeite mee tenzij het goed is gedaan. Op de een of ander manier klopt het bij deze. En was het maar een saai ding geweest denk ik. Ach, it’s all in the eye of the beholder
Leuke klok die je niet vaak ziet.
Geniet ervan.
Draagt echt top op de siliconenband. En staat misschien wel beter dan staal🤔 Ik ben in ieder geval blij met de extra optie😄
Ik heb die siliconenband ook voor m’n EZM3. Is inderdaad zeer comfortabel. Blijf de stalen h-link band ook mooi vinden hoor.
Sowieso is die EZM13 die je hebt echt schitterend!
Thanks De h-link blijft inderdaad top!
Comfortabel zeker. Voelt zacht aan, maar ook een stof magneet.
Heb de band ook, draag hem zomers als ik in de buurt kom van water, maar gevulkaniseerd rubber is beter.
Daar heb je inderdaad wel een punt.