Ik kwam deze tegen. Gave variant. Helaas een special edition voor de Japanse markt. Ik heb hem nergens te koop gevonden.
Dat is een bijzondere.
Nooit gezien. Zal ook een flinke zak met munten moeten opbrengen, als je er al eentje vindt.
Die standaard 144 st sa is de beste keus imho.
De Diapal met die grijze dial en arabische cijfers maakt hem net een tikkie minder tool. En dat is natuurlijk qua looks wel het Huzarenstukje van deze chrono.
Die nieuwe pvd zwarte met die witte subdials is wel verfrissend. Maar ik vind de vorige pvd 144 jubileum met volledig zwarte dial ook cooler.
Linksom of rechtsom ga je je sowieso geen buil vallen met 1 van deze modellen.
Ze zijn allemaal cool as fuck!
Er bestaat ook een ezm versie van (de 4 geloof ik) die is wel kleurrijker dan deze. Ook heel cool, maar qua prijs niet te vergelijken met de gewone 144.
edit: plaatje voor de sfeer:
Prachtig horloge.
Heb je die toevallig van ten2two?
Ja vandaag bij Jaap geweest.
Ok dan hoef ik hem niet meer te kopen.
Ik was tot bijna voor de deur nog aan het twijfelen of ik voor deze zou gaan of de Damasko DC-80. Het is dus de Sinn geworden.
Das ook een serieus gereedschap idd. Wel heel zwart wit. Deze EZM3 heeft net wat meer spanning. Goeie keuze.
Ik zat ff op de website van Sinn te kijken.
T zal wel een wat oudere foto zijn maar wel grappig dat het model wat ik ook heb levensgroot in de etalage hangt/hing
En zoals het heurt met de prachtige leren band.
Die is ook gaaf. Speciaal model voor de brandweer. Wel iets te druk en te veel kleur om het lang in mijn verzameling vol te houden .
Net nog eens verder gezocht naar die special voor de Japanse markt. Het is een meisterbund IV waarvan er maar 80 zijn gemaakt. Even opgezocht wat meisterbund inhoudt: “ Meisterbund ” means a cooperation of master craftsmen, as Sinn prides themselves on working together with two notable German suppliers. Therefore, a total of three brands are involved in making the Sinn
Ik vind dit ding dus echt te gek. Zo jammer dat ik in deze hobby op de een of andere manier altijd de (vaak onbereikbare en veel duurdere) special editions het mooiste lijk te vinden.

Deze 144 heb ik ook altijd mooi gevonden.
Wil er niet teveel reclame mee maken want als ik hem tegenkom voor een goede prijs hap ik mss zelf toe. Maar denk dat voor mij eerst de ezm3 volgt.
Check…… dan waarschuw ik jou als ik die tegenkom en jij waarschuwt mij als je de meisterbund tegenkomt.
Wat zou deze moeten opbrengen?
Ik heb werkelijk geen idee. Kan hem nergens vinden. Waarschijnlijk veel te veel.
dat denk ik ook. ALS dat ding al op de markt komt.
Ah…. Hij is al op de markt. Al een aantal jaren geleden. Staat op de Sinn Japan site in het archief.
Zeker, maar ik bedoel als een verzamelaar die hem nu heeft op de markt brengt om te verkopen.
Met zo weinig exemplaren zal de prijs niet lager worden.