Sinn only (Deel 2)

klassieker

18 likes

Vintage

26 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Zeer mooi

1 like

Saterday afternoon

13 likes

En weer Sinn Japan met een limited!
Dit keer een 356.
Sinn heeft al vaker met Beams samen gewerkt (verschillende 556 modellen) en nu ivm het 45 jarig bestaan van Beams dus een limited edition van 100 stuks van de klassieke Sinn Flieger.

Extreem anders!

8 likes

Ziet er wel cool uit. Vraag me af hoe de afleesbaarheid is als ie op de pols ligt. Had liever de running seconds in de kleur van de uur en minuten wijzers gezien, en dan de chronoseconde in het oranje.

p.s.: @obi-wan-mtb wat zijn beams? :flushed:

Beams is volgens mij een Japans kleding merk, of een soort warenhuis.
Heb me er nog niet erg in verdiept.
E hebben ook een limited Seiko diver uitgebracht voor €5k….

1 like

Extreem niet mooi :thinking:

1 like

Benieuwd welke jullie zouden kiezen en waarom. Ik kies er zelf waarschijnlijk voor om de ezm13 te houden. Komt deels doordat die gewoonweg handiger in gebruik is omdat je de pushers niet hoeft open te schroeven om ze te gebruiken.

• Sinn 203 st met tritium wijzerplaat
  • Sinn EZM 13

0 stemmers

2 likes

EZM13 vind ik persoonlijk mooier een betere reden kan ik niet bedenken.

2 likes

Die EZM 13 heb ik. Uiterst prettige toolwatch

2 likes

Prima reden lijkt me :grinning:

Absoluut mee eens.

2 likes

Dit is behoorlijk gruwelijk. Wat een tool watch!

2 likes

Nu had ik een tijdje terug ook een korte poll of ik de EZM13 moest houden of iets anders en het antwoord was ook daar vrij duidelijk.

Ik was een beetje dom.

EZM13 elke dag van de week! Cooler en brutere tootlwatches zijn er niet veel. Inderdaad zijn de pushers altijd te gebruiken dankzij de superieure techniek die erin zit. Bovendien niet meer leverbaar, dus wegdoen en later willen terugkopen gaat moeiijk worden. Een 103 is er altijd nog wel, ook al is deze erg mooi.

Dussss, EZM13 houden en niet verder over nadenken. Heb ik ook gedaan. :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt. De 203 heeft de strijd verloren.

1 like

Moet hij daarom weg Daan? Ik heb ook lang getwijfeld of ik naast de 104 moest gaan voor een ezm3 of een 105 omwille van 2 keer een 3(4) hander in de zelfde kast, maar nu ben ik overtuigd dat het wel kan. Ook deze ezm13 en de 203 verschillen sterk genoeg van elkaar vind ik.

1 like

Dat ben ik op zich wel met je eens. Dat is ook niet per se de reden dat ik hem weg ga doen. Ik heb namelijk iets anders op het oog :wink: Toevallig ook een chrono.

2 likes

AAAh, nu zijn we er. Ben benieuwd.

1 like

Het is geen Sinn moet ik er bij zeggen :see_no_evil:

1 like