Hij blijft lekker!
Echt he? Krijg hem toch niet uit mijn hoofd. Het is dat er nog zoveel op mijn lijstje staat…
Haha…… ja dat ken ik…… ben blij dat deze bovenaan de chrono lijst stond. Ik moest er even aan wennen maar het is steeds meer een blijvertje aan het worden!
Welke leeftijd heeft deze? Ik neig meer en meer naar een vintage exemplaar omdat ik het vijsje of de ar cassette niet wil op de zijkant. Maar de gestraalde kast van de oude modellen lijkt me een pak grover gestraald.
Dit is een 2021 model. Ik stoor me niet aan dat schroefje aan de zijkant. Heb bewust gekozen voor een nieuwe. Op de plaatjes die ik vond van vintage modellen leek het alsof de band van mindere kwaliteit was. De schakels leken losser te zitten. Verder waren er een aantal met witte datum. Zwart heeft mijn voorkeur.
Dat kan kloppen. Zelf heb ik nooit de moderne H-link gepast maar ik heb momenteel een h- link aan de pols van 2008, en deze is nog een pak dunner dan de moderne. Ben nooit een fan geweest van stalen banden. Deze geeft me ook geen wauw gevoel. Eerder een gaat binnenkort terug op leer gevoel.
Hey SSFS, dit is toch een 144?
Ik krijg zelf almeer interesse in de 144. Net als Colnago zou het dan een vintage moeten worden (tritium), maar met witte datum kon ik geen enkel plaatje van vinden, die moeten dan wel erg zeldzaam zijn. Waar zag je deze?
Een 144 GMT Ti tritium zou ik wel willen…
Maar….:
Heb eerst een andere Sinn incoming!
Al eens naar de 157 gekeken Obi? bestaat ook in Ti.
Benieuwd. De andere juweeltjes wel gehouden toch?
Staal rulez!
Maaruh, leer voor de winter kan best!
Het is de 144 inderdaad. Heb meerdere plaatjes gevonden van witte datum. Ik zal eens kijken of ik die nog terug kan vinden.
Zoals @Topdude al zei: staal rules. Bij dit model vind ik het eigenlijk de enige optie. Er is ook nog een rubber optie die gemaakt is voor dit model. Al het andere vind ik niet passen.
Daar heb je voor 98.2% gelijk in. de kast van de 144 (lugloos design) zorgt ervoor dat een standaard bandje de vloeiende vorm abrupt onderbreekt, dan is de stalen band mooier idd. Alhoewel in deze keuze van Rovali ookwel snap hoor. Prachtig
Iemand die van zijn Sinn903 af wil?
Dit staat perfect. Poh.
Neuh, echt voor de volle 100%.
Ik zou het me niet kunnen voorstellen.
Prachtige klok.
Thanks! En ik deel de mening hoor staal sluit fantastisch mooi aan. Al is er af en toe een uitzondering inderdaad😉
Thanks!
Ik heb nog eens gezocht op afbeeldingen via Google maar kan ze nog steeds niet vinden
Jouw foto beter bekijkend, zie ik dat deze een Franse dag aanduiding heeft.
Dit heb ik nog nooit eerder gezien, geen idee of dit origineel Sinn is of dat het destijds een optie was.
Volgens mij hebben huidige Sinn’s of een Duitse of een Engelse dag aanduiding.
Wellicht dat iemand hier meer over kan vertellen?
Yeah, I want one