Sinn only (Deel 3)

Zag dit op Instagram

De Sinn 544 met aparte endlinks.
Vraag me af waar dat goed voor is. Want je kan hier toch zonder deze endlinks andere banden opzetten.
De lugs hebben zelfs 2 gaatjes in de lugs zodat je de springbars er op een andere plaats kan in zetten.

4 likes

Ik heb m ook.
Mooi boek!
Niet slim om m te laten komen…
Als je begrijpt wat ik bedoel :grin:

2 likes

Prachtige foto’s inderdaad smaakt naar meer :grimacing:

1 like

Misschien past het, zo op het oog dikke, bandje niet tussen de springbar en de kast?

Weet niet of ik deze adapters nou zo mooi vind :thinking:

1 like

De 244, zeg maar Das Original 544, had ook van die adapters, en ze zijn erg zeldzaam.
Hier een web plaatje van een vintage Ti 244 (ook nog eens in de wat zeldzamere F versie, met een kruis in de dial).

Mogelijk heeft iemand de 544 uitgerust met titanium 244 adapters?

10 likes

Iets anders dan deze 856UTC heb je toch niet nodig.

16 likes

Geweldig horloge inderdaad!

2 likes

Enkel nog een rubberen band erbij, een lederen band en een MN band.

1 like

Die rubberen band en een MN heb ik al. Welke lederen band zou hier mooi op staan?

De band moet wel body hebben voor een 856 en niet te dun zijn.
Ik weet niet of Sinn ze nog heeft maar ze hadden van die wat dikkere gevoerde banden met een inkeping op de lugs.
Damasko heeft die ook, komen van Di Modell.
Normaal niet helemaal mijn favoriet maar ze doen het goed op Duitse toolwatches.

Di Modell Pilot :slightly_smiling_face:

7 likes

Die ja. Ik heb wel een keer gehad dat ik dacht goedkoper uit te zijn door die te bestellen voor mijn Damasko en dan de gesp overzetten.
Maar dat zag er niet uit, bij de aanzet is het toch net even anders.

1 like

Prachtige Sinn die 856! Staat voortreffelijk met het standaard canvas leren bandje :slight_smile:

Foto van Sinn zelf.

11 likes

Ook een mooie combo inderdaad. En nu ik de foto zo zie mooier dan mijn voorstel, dit past echt heel goed bij elkaar.

1 like

Ooit gekocht voor een horloge met een 22mm lugbreedte, maar het bandje helaas nog nooit gebruikt :face_with_peeking_eye:

2 likes

Middernacht-Sinn!

12 likes

Dat ziet er wel cool uit idd. Kim toch vaak uit bij staal of rubber. Mijn U50 zit nu al een hele tijd op rubber en dat bevalt heel goed. Canvas nog nooit gehad, misschien maar eens proberen. Heb ook nog tal van lederen bandem liggen dus eerst die maar eens erop zetten.

1 like

Deze is nog te bestellen bij Sinn:

2 likes

356 op de black textile strap van Sinn

18 likes

Dit blijft toch ook een geweldige kleur wijzerplaat :heart_eyes:

1 like