Sinn only (Deel 3)

Continuing the discussion from Sinn only (Deel 2).

Previous discussions:

2 likes

first?

22 likes

Second?

12 likes

15 likes


Naast de U50 is deze EZM 3 een favoriet!
De nieuwe chrono is ook prachtig. Een minpuntje vind ik dat de cijfers op de wijzerplaat aangesneden zijn (of hoe je dit ook noemt… )

13 likes

Je bedoelt dat de cijfers niet volledig zijn, gedeeltelijk door de subdials worden weggenomen?
Ik kan me geen Sinn voor de geest halen waarbij dit het geval is.

Je hebt gelijk. Zat in mijn geheugen …

1 like

Ik draag 'm eigenlijk niet vaak maar afscheid nemen doe ik niet.

17 likes

Bij een oude limited 103 is dit het geval:


Maar weet niet of @Tip dit bedoelt?

8 likes

Ik doelde op de nieuwe, maar had inderdaad een dergelijke indeling van de plaat in mijn hoofd.

Lijkt me nochtans een prima dagelijks horloge! Zeker omdat deze met eender welk bandje staat.
Terecht dat je deze niet wegdoet! :slightly_smiling_face:

1 like

Vorige topic was alweer dicht, maar de Sinn 356 Flieger zie ik wel eens voorbij komen en is wel echt een heerlijk horloge.

1 like

Is het eigenlijk ook maar het blijft een tool watch en ik neig daarom vaak naar een iets netter horloge voor mijn dagelijkse look.

Gelukkig is het af en toe ook weekend :wink:

1 like

Zeker eens proberen te passen dan! Een echte toolwatch, veel verschillende varianten/versies en een strapmonster.
De dikte is misschien iets om rekening mee te houden, al is een groot deel daarvan het bolle plexiglas. Dat overigens ontzettend bijdraagt aan de charme van de 356!

1 like

Ondanks al mijn andere mooi horloges is dit toch wel mijn meest gedragen horloge. En de groene wijzerplaat blijft leuk met licht spelen.

17 likes

14 likes

Deze heeft mijn collectie eerder dit jaar verlaten, maar ik kan hem moeilijk vergeten. Stond mooier op foto dan aan mijn pols vond ik zelf, maar wat een prachtig ding.

15 likes

Ik net een Sinn gesp, getegimenteerd, op de kop kunnen tikken via een facebook groep.

Ik ben in blije verwachting.

1 like

Prachtig horloge en prachtige foto’s! Viel het horloge met de stalen band niet beter of anders om de pols dan de rubberen band?
Een zwarte Sinn 144 zou eigenlijk standaard in hun gamma moeten zitten :thinking:

1 like

Was beter op stalen band, maar dan greep ik nog steeds naar mijn BB58 als ik iets sportief op staal wilde dragen. De Sinn was erg dik en ik heb geleerd dat ik geen nood heb aan een chrono. Bleef te vaak in de horloge doos zitten. Maar op foto: :heart_eyes:

1 like