Sinn only (Deel 3)

Toch wel leuk dat je er zo even op terugkijkt! :wink:

2 likes

17 likes

Heerlijk deze!
Lekker stoer en toolig. Maar toch niet te dik - eigenlijk erg dun voor 500m!

13 likes


Eens!

7 likes

Valt me nu pas op dat bij mijn drie jaar oude Sinn 103 St de tekst ‘Made in Germany’ ontbreekt! :sweat_smile:

11 likes

Nu al? :wink:

1 like

Ik heb misschien al te vaak verteld hoe oud mijn Sinn is, maar de datum hangt vast met een belangrijke gebeurtenis in mijn leven, vandaar…
Maar het is me wel ontgaan dat deze Sinn ergens in die jaren een toevoeging van die tekst onderaan heeft gekregen :slight_smile:

1 like

Twee nieuwe gelimiteerde uitgaves van Sinn in samenwerking met Commerzbank:
Sinn 103 St Sa Commerzbank


Sinn 356 Sa PILOT III Commerzbank

Bron: sinn.de

9 likes

:star_struck: :ok_hand:

1 like

Omwille van de samenwerking mogen hun klanten tot het einde van het jaar als eerste in de rij staan om het horloge te kopen. Daarna komen ze voor iedereen beschikbaar. Maar wel gelimiteerd tot 100 stuks :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

6 likes

Wat is de lelijke groen gele rand om het glas? :scream:

Dat is een weerspiegeling van die plant denk ik :wink:

5 likes

Tof! :+1:

Jammer dat limited Sinns tegenwoordig eerder regel dan uitzondering lijken te zijn.

Ja maar ben hen is limited ook limited. Geen duizenden exemplaren zoals bij Omega.

1 like

Hij zit nog wel in de garantie toch? Gewoon terugbrengen. Een vaste datum aanduiding hoort niet :wink:

2 likes

Zouden ze inmiddels made in China zijn? :wink: zie niet in waarom je dat er niet meer op zou zetten… is toch ook wel een beetje een kwaliteitsaanduiding

1 like

Inderdaad :grinning: Foutje van de fotograaf.

Belg hier! :raising_hand_man: :wink:

1 like

Gisteren de ouderwets overcomplete, degelijke, uitvoerige jaarcatalogus van Sinn door de brievenbus.
Donderde dwars door kruipluik en beschadigde nèt niet het leidingwerk daaro.

Na doorbladeren even meteen mijn banksaldo gecheckt…zoiets geeft bij mij geen goed gevoel.

Dus daarom nog maar even passief genieten


En verder met de Tudor

12 likes

Sinn groeten vanuit het Noord-Griekse Pindosgebergte.

14 likes