Sinn only (Deel 3)

Ik zocht een allrounder, naast mijn vintage verzameling, die onder andere tegen een [quote=“Hans3, post:2201, topic:474613”]
flinke regenbui
[/quote]
kan :face_with_diagonal_mouth:
En met dank aan @obi-wan-mtb kan ik nu melden: Mission accomplished !

17 likes

Topper hoor, die EZM2!
Veel draag plezier!

1 like

Proficiat met deze EZM2! Geweldige Sinn :grinning:

1 like

Goedemorgen Sinn fans!

14 likes

Nog gelukt om een schroefje te vinden?
Wellicht dat Esslinger kan helpen?

1 like

Vanaf vandaag mag ik hier ook weer meedoen. Deze middag op een advertentie op het Uhrforum gereageerd, en nu om de pols.

Na de witte nu een antraciet 104.

16 likes

14 likes

Ik was via eBay al bezig een reserve schakel te kopen met een schroefje erin.
Nu zei de verkoper ik heb vorige week nog een losse schroef besteld bij Sinn.
Dus hij ging voor mij informeren en jawel je kon gewoon nog een schroefje krijgen. Ik heb toen Sinn weer opgebeld met de vraag hoe het nu zit en wat blijkt: je kunt niet 6 schroefjes bestellen maar wel 2. Dus gelijk gedaan en kreeg net de offerte.
5€ per schroefje. Dus gelijk besteld. Nu wachten en dan even bij een horloge maker netjes pas laten maken.
Ik ben weer helemaal blij.
Maar wat een grap dat ze dit niet de eerste keer aanbood. Logica bij Sinn.

4 likes

Is dat een 556 zonder datum?

Zo ja, wist niet dat die bestond in het zwart.

Dit is de MoP :smile:

In bepaalde omstandigheden lijkt het bijna zwart inderdaad. Blijft gaaf!

11 likes

17 likes

8 likes

Lion rock

13 likes

Heb wat lichte hoogtevrees; maar niet te veel naar beneden gekeken op die wankele trapjes 2 jaar terug. wel fantastisch uitzicht op de top. (en de U1 was mn vakantie horloge)

5 likes

Ik heb nagenoeg dezelfde foto

2 likes

DuikerDonderdag
EZM2 3H

15 likes

Sinn 856 S UTC. De geüpgrade sluiting maakt echt een verschil voor zowel de comfort als het premium gevoel.

10 likes

Heb je enkel de sluiting gekocht, od de hele band, of os het hele horloge nieuw?

Het horloge komt uit 2025 en werd geleverd met de oude vouwsluiting, dus deze is achteraf gekocht. Ik ben echter niet de eerste eigenaar van het horloge, maar heb het tweedehands gekocht van een particulier.

1 like

12 likes