Sinn only (Deel 3)

Dank je.

1 like

356 Sa Flieger II

17 likes

Het lijkt me beter dat jij niet bij Sinn langsgaat Hans!
Mocht je toch gaan je portemonnee in de hotelkamer laten!!! :wink:

1 like

Haha. Goede tip.

1 like

Nieuwe aanwinst! :heart_eyes:

34 likes

Toch wel prachtig in zijn eenvoud!

18 likes

Vind de 544 rs ook een prachtig ding hoor! Met die opgelegde lume indices. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Gisteren in het echt gezien en dit is inderdaad ook een heel mooi horloge!
Die opgelegde lume indices hadden ze ook wel op de 856 mogen toepassen, want net die lume mis ik wel bij de 856…

2 likes

Die van jou is ook prachtig hoor! Waar heb je deze gekocht? Bij een boutique zo te zien??

1 like

Gefeleciteerd :partying_face:

1 like

En eenvoudig van look te wijzigen met ander type van band.

9 likes

Het hoofdkantoor van Sinn in Frankfurt. Absoluut de moeite waard om eens naar toe te gaan.
Was er om mijn 103 voor onderhoud binnen te brengen, maar nu wel nog vier langen maanden wachten…

1 like

Ohh daar zit ook gewoon direct een winkel? Hebben ze daar alles op voorraad? :smile:

1 like

In het centrum van Frankfurt hebben ze effectief een winkel, maar in het hoofdkantoor hebben ze een showroom waar je alle modellen kan zien en passen. Je kan daar ook gerust vragen om het horloge eens met een andere band te passen, of eender welke andere vraag. Absoluut de moeite!
Of ze alles op voorraad hebben kan je best nakijken op hun website. Indien er op voorraad staat, kan je het horloge ook meenemen. Ik had geluk, want het was de laatste 856 die nog op voorraad was :slight_smile:

2 likes

Inderdaad! Ik kijk er al naar uit om bandjes te wisselen.
Inspiratie is altijd welkom, al denk ik dat alles (behalve geklede bandjes) wel bij dit horloge past :slight_smile:

14 likes

Zal daar eens een kijkje nemen als ik in de buurt ben. :smile: geniet van je nieuwe aanwinst en hopelijk is de 103 snel terug!

1 like

25 likes

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

17 likes