Sinn only (Deel 3)

Vorige week impulsief een 356 besteld na een tof plaatje gezien te hebben. Net binnen, weet nu al dat het geen miskoop is geweest :grimacing:

28 likes

Nice! Congrats!
En met plexi volgens mij? Goede keuze!

1 like

Dank je. Ja plexiglas. Ziet er charmant uit :slightly_smiling_face:

En nog steeds beschikbaar. Enerzijds verbazingwekkend, anderzijds begrijpelijk gezien de prijs van een dikke 1,7k. Vind het wel een tof ding maar de marker op 6 uur is echt kut 🥲

3 likes

Fijn weekeinde all. :tada:

12 likes

Zeker van?

Haha ja ik vreesde al die uitspraak mij ging bijten. Navitimer staat nog zeker op mijn lijst. Voor nu ben ik heel erg in mijn nopjes met mijn eerste Sinn.

18 likes

Dat is fijn. Niet pats in je ogen horloges - maar je weet dat je kwaliteit draagt en dat er velen zijn die het niet merken.

Grote broer van de Sinn 356 :wink:

Mij eigenlijk te groot, de Sinn 356 dan?

14 likes

Het originele lederen bandje staat erg leuk vind ik. Wel is het van dat ontzettend stugge leer, dat gaat wel even duren voordat het ingedragen is denk ik.

16 likes

Beetje zitten prutsen met de camera vandaag

31 likes

Hier wordt je hebberig van :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

23 likes

Het is herfst, de flieger weer lekker op bruin leer gezet:

15 likes

Goed gedaan @Zulu !
Heb je een polarisatiefilter gebruikt? Knap dat er geen reflectie van het glas zichtbaar is!
Erg mooie dial op deze 556, en komt echt super uit hier!

1 like

Thanks! Nee ik gebruik zo’n zwarte ronde reflector dinges. Als je die erboven houd zie je geen reflectie.

3 likes

Mooie aankoop! Gefeliciteerd.

Mag ik je vragen hoe breed je pols is?
Goed om vergelijkingsmateriaal te hebben.

Ik zag hem in het blauw! De Sinn Flieger trekt me al jaren vandaar ook mijn vraag aan jou, hoe breed is jouw pols?

Dank je! Mijn pols is 175mm in omtrek. Breedte geen idee :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt, pols is 16,5 cm omtrek. Breedte? 5,1 cm

1 like