Sehr altmodisch!
Ik vind de 544RS erg mooi, behalve de plaatsing van de kroon op 4 uur. Dat houdt me vooralsnog tegen……
Dat maakt 'm wel uniek en de originele 244 had de kroon ook op 4 uur. Maar ik snap je punt. Zou je voor rubber of voor staal gaan?
Dat is het volgende dilemma………
Ik vind de bandaanzet bij staal minder fraai, op de foto ziet rubber er ook erg goed uit.
Oeps, dan wordt dat het volgende probleem……![]()
Sportschool? ![]()
Reeds 1 of 2 x per week, gecombineerd met fysiotherapie.
Ik zou altijd gaan passen en ervaren hoe het horloge draagt. En een tripje naar Frankfurt (of dichterbij) is altijd de moeite waard ![]()
Hier nog een getailleerd filmpje en eerlijke bespreking van de 544 RS. Hij toont ook het verschil in de draagervaring van de stalen band en een rubber band.
Het nadeel van rubber is dat je bij kleine polsen ( heb 16-16,5 cm) geen echt comfortabele fit hebt… Heb echt tot het max bij U50 geknipt… En dan viel te nog niet echt goed… Destijds bij mijn oude sinn, rubber gehad overgestapt op canvas, droeg wel lekker
Mijn ervaring is anders: ik vond de rubber band op de U50 super comfortabel, op een 16.5/17cm pols. Ik had wel de kleine sluiting erop, misschien was dat het verschil?
Ik idd de grote
Dit een aanrader. En nu goedkoop te proberen.
Alleen een andere gesp.
Ha alle
heeft iemand een idee waar je deze bandaansluiting kan kopen?
niet het bandje maar het overgangstuk