Rubberen banden zitten niet fijn en snel verkleurd
Zit die nieuwe sluiting er standaard op tegenwoordig?
Ik vind hem tof! Hoop dat ze die lumi blocks als uurmarkeringen ook op andere modellen gaan uitrollen. Dat geeft toch meer diepte en betere leesbaarheid in het donker.
Dat dacht ik niet.
Je kunt het aangeven met bestellen welke sluiting.
Normale vouwsluiting of met fijnafstelling.
Geen slechte ervaring met de zwarte op vouwsluiting.
Ahh zo! Goed om te weten! ![]()
Had deze nog niet gezien maar kwam hem net op Reddit tegen. Mooi dat HF’ers ook al zo opmerkzaam zijn om hem te spotten ![]()
Ik vind 'm gaaf en de tweekleurige lume vind ik ook tof. Eerste impressie is dus: wow, tof!
Ik wil deze EZM echt gaaf vinden maar dat lukt niet. De bezel is te verwarrend voor mij.
Verkleuring kwam volgens mij alleen bij de eerste zwarte rubber ( ook stofmagneten) straps voor van meer dan 10 jaar terug.
Ik heb hier rode en zwarte (siliconen) exemplaren van 10 jaar terug en dezelfde kleur ook van 1,5 jaar oud en zie t verschil niet.
Vind ze top dragen ook, bij andere horloges meestal stalen bracelets, maar al 12 jaar silicon straps op mn U1s hier.
Ik vind het wel erg afwijken van het EZM-dna. Die 4 en 8 zijn weer eens wat anders, maar vooral wel erg …ehm… apart. Lume-blocks zijn cool dus die zou ik heel graag terugzien in een update van de EZM 3f ![]()
PS over een niet al te lange tijd hoop ik me te melden met mijn eigen Sinn!
Bij Sinn hebben ze me verteld dat ze volledig gaan overschakelen op de nieuwe sluiting met fijnafstelling. Bij de 103 en 556 bijvoorbeeld hebben ze de oude sluiting al niet meer. Maar bij veel modellen kan je momenteel nog wel kiezen ![]()
Mijn 856 heb ik met de oude sluiting gekocht, maar ik had me geld kunnen besparen om meteen voor de nieuwe sluiting te gaan. In tegenstelling tot mijn 103 krijg ik de oude sluiting toch niet comfortabel op mijn pols afgesteld.
Juist
Ik heb me laten vertellen dat Sinn geen hakve schakels verkoopt dus dan moet het allemaal net kloppen met de pios qua afstellen.