Ik heb wel een aantal canvas bandjes liggen, maar die zijn net een slag dunner dan de originele Sinn band hierboven. Iemand idee waar Sinn deze banden haalt? Of een betaalbaar adres voor soortgelijke banden?
Wat een pracht horloge is die 103 ook! Ooit komt er voor mij ook een!
Ik de tussentijd draag ik deze
Goeie combi ook hoor met een (bl)U1.
Ik heb mn 4e U1, en met de 103 sinds een jaar erbij ben ik best tevreden.
Dus je mooie blu1 niet wegdoen voor de 103
Dat zal ik ook niet doen , staat niet als eerste op de nominatie om afscheid van te nemen.
Sinn laat banden maken bij Dimodell.
Tenminste, de leren wel. Die canvas is eigenlijk ook leer, met een heel dun laagje erop geplakt.
Leuk hoor deze limited van Page & Cooper.
Thx,
Idd flink leren binnenzijde. Ik ga eens kijken bij Dimodell.
Mooi ding. Ik heb zelf al jaren een U1, maar deze heb ik volledig gemist.
Ik ben lui, welk Sinn model is dat?
Thanks. Ik dacht even de 857.
Fikse duit hoor
Als er toevallig iemand van zijn 356 af wil. PM me!
Vinden jullie dat een EZM 3F een plaats heeft in een collectie waar al een EZM13 is?
Overigens, naast een UX SDR, Grand Seiko GMT (Quartz), Vertex M100.
Past een Sinn 556 IB ipv de 3F beter?
Puur een informatieve vraag, want ik heb me voorgenomen dit jaar niks te kopen.
Ik heb ze heel even tegelijkertijd gehad maar merkte dat ik dan eerder naar de 13 greep voor de chrono functie. Ik zou dan voor een 556 gaan, misschien de versie met blauwe wijzerplaat.
556 IB is inderdaad de blauwe. Dat ding staat echt al jaren op mijn lijstje, maar ik koop hem maar steeds niet.
Te korte wijzers, denk ik. En toch is het een mooi horloge. Al een aantal keren gepast.
De chrono van de 13 gebruik ik overigens zelden of nooit.
Ik twijfel nu zelfs over de 13 houden.
Langzamerhand heb ik steeds meer een voorkeur voor slechts drie wijzers en strakke afleesbaarheid.
Leuk maar maak dan gewoon een advertentie aan. Het is niet de eerste keer de laatste week dat door zoiets een heel topic verdwijnt.
Gaaf apparaat. Die 3F valt in t niet erbij voor mij.
Gewoon
Altijd goed voor de sfeer.