Sinn only (Deel 3)

Donnerstag
:slightly_smiling_face:

14 likes

Ik heb mijn 104 ook op de Duitse weekdag. Klopt gewoon bij het horloge. Nice.

3 likes

En de update van deze:

Vanmiddag bericht gehad dat de 556 weer op weg is naar mij.
Er is wat afgeregeld (in 4 posities -1, +4, 0, +3 ).
Heel benieuwd hoe dit nu om mijn pols uitpakt. Zal beter zijn dan de +12/14 wat het was.

Werkelijk uitstekende service van SeriousWatches! Kan niet genoeg benadrukken wat een geweldig bedrijf dit is. Communicatie verloopt vlot en uitermate correct en afspraken worden stipt nagekomen. Alles om de klant ter wille te zijn. En dan te bedenken dat dit niet eens het duurste horloge is dat ze daar verkocht hebben. Laat maar zien dat ook de “gewone” horloges zorg en aandacht krijgen.
Kom er maar eens om tegenwoordig.

Anyway, genoeg lof nu, ben heel benieuwd hoe dit horloge gaat presteren na en aantal dagen.

Ondertussen vond ik in een lade nog een nieuw bandje van het al jaren ter ziele Page&Cooper. Ik had destijds een 22mm besteld voor een horloge (geen idee meer waarvoor eigenlijk), maar per vergissing stuurden ze een 20mm. Hoefde ik niet te retourneren. Kan met de Paasdagen best om een 556 I B, denk ik.

Ongetwijfeld later meer. :grinning:

7 likes

Inderdaad uitstekende service! Fijn om te horen hoeveel ze met hun klanten inzitten. De nieuwe metingen zijn alvast veelbelovend :grinning:

1 like

Het lijkt wel bijna reclame, maar deze service die ze bieden is echt heel goed.

Ik moet dan altijd terugdenken aan een “service”-beurt aan een Chronomat die ik destijds bij Breitling liet uitvoeren. Kostte een nier, maar daarvoor had je ook niks.
Dieptepunt, naast de vreselijke hautaine communicatie, was dat ze ipv een gematteerde ruiter een polished hadden geplaatst.

De juwelier van dienst deed ook niet veel overigens. Vandaar dat ik destijds bij Breitling ben afgehaakt. En dan heb je het over een horloge van 7500 euronen of zo.
Bij Omega eenzelfde iets meegemaakt met een “verloren” deksel van een Omega De Ville na een servicebeurt. Noch door omega, nog door de juwelier die het opsturen verzorgde opgelost.

Dusssss, service is niet overal vanzelfsprekend.

Back in the house.

26 likes

Lekker hoor!

1 like

Thanks!

Simpel bandje, maar wel fleurig voor hopelijk zonnige paasdagen.

2 likes

Goeie combi hoor!

1 like

Mooie combinatie :+1:

1 like

Fantastisch

Dit

1 like

Na 24 uur -2
Beetje jammer dat het min is, maar in elk geval een stuk beter dan +14.
De komende tijd maar eens evalueren hoe dit verder gaat.

1 like

13 likes

Ja is rvs.

Aha, dacht dat alles Titanium was…

1 like

Bij de Pelagos39 wel .

De mooiste Sinn ever (my 50 cent😉)

22 likes

Schitterend. Perfecte match ook. My two cents :sweat_smile:

1 like

Fijne Pasen :hatching_chick:

16 likes