Sinn only (Deel 3)

Erg mooi! :star_struck:

Ik kan m niet vinden. :slightly_frowning_face:

Ok, sorry, niet duidelijk gemaakt:

Stuur SW een mail met daarin welke band je wilt, in welke lengte, met welke sluiting je erop wil (mat, blasted, polish) en zij bestellen hem dan voor je bij Sinn. Daarna sturen zij naar je op, met stroopwafel! Zonder verzendkosten.

Supergoede service!

Tnx. :facepunch:t2:
Zal ik doen!

1 like

U50 is altijd goed hè. Toolwatch pur sang :handshake:

2 likes

Allemaal exen maar er komt vast wel weer een Sinn om de pols.

14 likes

Jah hij is echt lekker :ok_hand:t2:
Is hoofdzakelijk als werk horloge, dus die zal niet snel vertrekken.

Prima geschikt voor alle werkzaamheden.

1 like

Voor de ‘vintage’ Sinn liefhebbers hier, ze passeren niet vaak:
https://uhrforum.de/threads/sinn-taucheruhr-8827.568752/

2 likes

Is dit de 142 die Gerard ‘weggaf’ ?

Super dik horloge, veel plezier ermee en van.

Groeten
Rutger

Dat klopt! Ik heb hem van Gerard gekocht. Het is eigenlijk een piece unique; de enige 010 met luminova die ooit is gemaakt. Het originele bandje is door de tand des tijd wat gaan loslaten dus ik in afwachten van een aantal racing straps van Watchgecko alvorens ik dit horloge ga dragen.

1 like

Nice!
Ik kan me echter bijna niet voorstellen dat er maar eentje is met luminova…?
Veel hebben inderdaad een T SWISS MADE T op de wijzerplaat, maar ik zie toch wel eens een zelfde horloge voorbij komen zonder T SWISS MADE T op de wijzerplaat, maar wellicht is dit dan toch tritium?
Hoedanook, een gaaf horloge.
Veel plezier ermee!

Zijn dat geen 142.020?

Mij is verteld door Gerard dat de 142.010 een tritium wijzerplaat had en dat ze bij de 142.020 overgingen op luminova. Ze hebben speciaal voor hem een lumi dial in een overgebleven 010 gelepeld.

Om eerlijk te zijn maakt het me ook niet zo heel veel uit. Meen dat hij er een artikel over heeft geschreven op Fratello.

Edit

3 likes

Ah!
010 en 020, ik kende dat verschil niet!
Leuk artikel ook.
Weer wat geleerd.
En inderdaad, de 020 (bead blasted) zie je idd wel vaker met luminova.
Ik moet ook zeggen dat de 010 veel mooier is dan de 020!
Thanks for sharing!

Daarom schreef ik ook ‘weggaf’ :wink: Ik denk dat je een hele goede deal hebt gedaan. Gerard heeft er overigens ook voor gezorgd dat mijn 103 a sa uniek is door een jaar bij Sinn te vragen of ze er andere wijzers in wilden doen. :crazy_face: Uiteindelijk waren ze bereid dat te doen.

Groeten
Rutger

1 like

Wat is er aan de hand bij de Sinners?
Al 4 dagen geen up?!

12 likes

Is nochtans mijn dagelijkse zonde, deze Sinn!

12 likes

En Up

15 likes

Fijne foto’s zo! Met die lume in de schemer.

6 likes

Ben niet vergeten dat ik hem van jou gekocht heb.
En elke keer als ik een foto maak dan denk ik wohwwww wat een killer en daarna denk ik dat jij het super met me eens moet zijn.
Heeft meer dan een jaar met lege batterij hier gelegen. Vond lastig om op te sturen voor olie en batterij. Dat terwijl het nog niet eens een reuzenbedrag betrof. Maar toch. Uiteindelijk ook door @obi-wan-mtb gestimuleerd.
Nu weer terug op t honk in Halle
En jongens jongens wat heb ik daar ontzettend weinig spijt van :grinning:

Het is goed ‘Zoals het is’

10 likes