Hij’s fijn
Ik wil deze ook
Ik heb deze ook, althans een familielid.
Mooie combinatie
Thanks!
Wat een leukerd!! En mooie Sinn uiteraard
Die linker, wonderschoon!
Ik was daarstraks een beetje info aan’t opzoeken over die nieuwe on the fly adjust clasp van Sinn, en botste hier op dit stukje info waarvan ik nog niet op de hoogte was:
Sinn 556 owners, rejoice
En hoe bevalt deze? Bedoel dan ook t rubber heb gepast met metalen bracelet
Het horloge; ja vet, gewoon een dikke beuker om de pols zonder dat het letterlijk een dikke beuker is hele mooie maatvoering en gebouwd als een tank. Hij krijgt bij mij op het moment wel veruit de minste draagtijd maar misschien komt dat door de zomer en de rest zijn glimmerds
Comfortabel en on the fly aanpassing is fijn in de zomer, schuif geregeld tussen 2 blokjes. Maar op staal draagt ie wel echt slanker, het rubber is onnodig dik tussen de lugs waardoor ie juist wat hoger komt te liggen. Als je hem er interessant bij kan krijgen dan is het leuk maar ik zou hem niet los kopen voor >€400 (voor de clasp dan m.n.)
Had al zoiets met rubber, dat het opbolt, vind de sailcloth band wil mooi, maar voelt natuurlijk stug… jammer dat je hem minder draagt
Zit er juist over te denken om voor mijn 556 I B een five link band te bestellen.
Als ik me niet vergis heeft de 5-link een vlindersluiting. Die nieuwe clasp zit enkel op de H-link vermoed ik.