Leesbaarheid 10/10
Door de olie in het horloge van elke hoek leesbaarheid, mn ook onder water
Hadden verkeerde clasp meegeleverd van Sinn, daarbij met mijn 16,5 cm pols vind ik het rubber best uitdijen en zit niet lekker
Welke clasp heb jij de grote of de kleine?
Ja ze gaan nu voor mijn pols de kleinere bestellen, anders kunnen ze nauwelijks meer knippen. Alleen de kleinere zijn alle tegimented toch?
Nee hoor, daarvan is ook een normale
En een tegiment
Ja dat is top! Ik brgrijp alleen dat het (daarom) een quartz uurwerk is/ moet zijn en dat weerhoudt mij een beetje van een mogelijke aankoop… nu begrijp ik dat die batterijduur erg lang is. Hoe lang ongeveer? Batterijwissel zal sowieso wel door Sinn zelf moeten gebeuren lijkt me…
De U1 batterij gaat ergens tussen de zes en acht jaar mee.
En inderdaad, de wissel kan alleen in Frankfurt.
Dank voor de snelle respons!
Min 5 jaar, zon 230 euro, maar goed een servicebeurt voor dat geld valt dan relatief mee, binnen 2 wkn retour
Ben geen quartz guy maar deze is toch wel echt tof, alleen het glas schoonhouden is lastig
Dat is waar… desalniettemin wil ik (ook) gaan kijken naar de ezm3. Die heeft wel een mechanisch uurwerk en lijkt me ook een uitstekende duiker
Naar mijn mening kun je geen betere hardcore duiker krijgen voor dat geld.
Welke U1 batterij?
Ressence maakt oliegevulde wijzerplaten in combinatie met een mechanisch uurwerk, maar daarmee kan je geen 5000m diep duiken
Een paar weken terug was ik op fabrieksbezoek bij Sinn, zo’n batterij wissel kan idd enkel bij Sinn zelf, en in sommige gevallen gaat die 12j mee. Mooie techniek, maar als ik 5000m diep zou duiken kies ik toch liever de EZM 3F.
Wat een interessant merk trouwens, ik geraak meer en meer gefascineerd. Mijn Sinn 256TY nadert het einde van restauratie en zal hier kortelings bij goed gezelschap aansluiten👍
Doe mij maar een bathyscaaf…
Hydro
Enige horloge met ‘the bounce’
Maar, alleen als de secondenwijzer tegen de zwaartekracht in beweegt….
Bij 45’ begint het
1 september brengt naast de gekende prijsstijging, ook twee nieuwe modellen van Sinn met zich mee.