Zou wel leuk zijn. Maar tenzij het een gelimiteerde uitgave is, zal Sinn niet snel voor een handopwinder kiezen, denk ik.
Ik verwacht iets uit de 900-reeks (fijnlink stalen band), een zwarte versie (groene bandje heeft een zwarte gesp), en het derde heb ik totaal geen idee van
Daar reken ik dan wel op.
Gaaf horloge. Beetje prijzig maar wellicht via handelaren wel goedkoper te krijgen.
Hoe die banden het horloge zo veranderen.
Ik moet zeggen, die silikonen band is wel het comfortabelst.
Zou ik niet op rekenen, niet bij een Sinn.
Dat valt inderdaad tegen. Voor wie geïnteresseerd is , staar er toevallig één te koop op C24 voor een iets zachter prijsje.
Nog één nachtje slapen…
Vorig jaar brachten ze de 25 jaar jubileum uit van de 356.
Beetje gemiste kans, want de 356 bestaat al sinds 1996 (zoals ook op de website van Sinn zelf te lezen), dus 2021 was in principe een beter jaar geweest om de anniversary uit te brengen.
Een “no day” versie van de 356 lijkt me wel tof:
Getoonde exemplaar is zo ver ik weet een render en door Sinn nooit zo op de markt gebracht.
Maar misschien heeft iemand een vintage 103 wijzerplaat in een 356 kast gezet? Geen idee of dat past trouwens….
Let op “swiss made”, tot 1998 (?) door Sinn zo gebruikt.
De originele handopwinder (300 van gemaakt) ziet er zo uit (hier met “T”s bij Swiss Made)
Volgens mij zijn dit gelimiteerde uitgaves specifiek voor Watchbuys (doen ze wel vaker), en staan deze los van de versies die ze morgen uitbrengen.
Deze is trouwens ook wel leuk:
Haha! Vol spanning wordt er afgewacht wat ze gaan presenteren
Misschien kan @Topdude ons wel voorzien van exclusieve beelden. Of gewoon een Sinn meenemen uit Frankfurt
Ze zijn niet echt heel consequent met de uitgaves die ze doen. Waarom ook niet dit jaar een speciale versie van de 144 uitbrengen, die is namelijk uitgekomen in 1974!
Die eerste 356 ‘render’ lijkt wel de wijzerplaat te hebben van de 103 B, wel mooi zo!
Ik heb ooit eens gelezen dat Sinn wel openstaat voor wijzigingen op aanvraag, geen idee of dat echt zo is?
Een nieuwe Sinn 556 in samenwerking met Watch Time.
Geen idee of deze bij de nieuwe herfstcollectie hoort.
Hmm, nou…
€10.000???
Nee, bedankt.
Oeioeioei wat is deze mooi.
Hoe bevalt deze? Hoe aanwezig is het effect van de MOP?
Groetjes
Inderdaad veel nieuwigheden, maar geen enkele waar ik hebberig van wordt.
De meeste gelimiteerde uitgaves in samenwerking met magazine, bank, winkelketen, sportclub, … vind ik, naast niet zo mooi, toch een vreemde keuze van Sinn. Vooral als ze niet uitverkocht geraken. It’s a Sinn…
De nieuwe modellen kunnen mij ook niet echt bekoren, die 6099 is wel mooi maar ook knijter duur! Die ti 1800 gaan we het maar niet over hebben, eerlijk gezegd snap ik niet dat Sinn een 10k horloge op de markt brengt, dat is toch echt een andere league waar Sinn mijn inziens niks te zoeken heeft.
De datum op 6 bij de lichtblauwe 556 vind ik goed gedaan, ik denk beter dan op 3.
Al met al blijft het geld in de knip, eigenlijk ook wel prima.
Helaas! Ik was onderweg en hoorde op de radio van hel en verdoemenis met tot twee uur vaststaan rond Frankfurt.
Sorry, maar daar had ik geen zin in.
Ondertussen had ik de mailing ontvangen van Sinn met plaatjes van de horloges.
Nogmaals sorry, maar ik word van geen enkele warm.