Sinn only (Deel 3)

Die 556 Salbei is wel tof.

Die nieuwe 104 variant is ook Nice!!

3 likes

Ok, ik hoopte al lang op een tegimented stalen EZM3.

Nu is hij wel 20 tot 30% duurder dan de regular en in zwart.

:thinking:

1 like

Hoop eigenlijk dat ze m nu ook uitbrengen met een normale tegiment kast. Zie wel dat versie op normale band net boven de 2k zit. Scheelt niet veel met normale stalen

2 likes

Naar mijn idee is tegiment overrated.
Heb een U1 gehad in tegiment, maar kreeg er toch wat “veegjes” op. Daarnaast een beadblasted EZM13 en die liet eigenlijk minder sporen zien.

1 like

Volgens mij een succesnummer! En je kan zelfs kiezen tussen de oude of de nieuwe sluiting op de stalen band.

1 like

No brainer voor mij de nieuwe.

2 likes

Heb de nieuwe nog niet in het echt gezien, maar de nieuwe sluiting heeft blijkbaar zowel voor als tegen-standers. Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn oude sluiting.
Wat ik net ontdek is dat je ook een verstelbare schakel kan retro-fitten in de oude sluiting, in plaats van de duikers-extensie. Zie het filmpje hieronder:

Sowieso een fantastisch kanaal op Youtube. Barry is een echte Sinner, en zowat de hele collectie van Sinn passeert de revue.

4 likes

Die nieuwe sluiting is wel fors.
Tenminste, ziet er zo fors uit.
Nog geen ervaring mee zelf.

1 like

Hier is ook nog een bespreking van de nieuwe sluiting, heel erg in detail. De sluiting ziet er inderdaad wel forser uit. Ik denk dat de vorm van je pols en de grootte van het horloge ook wel belangrijk is.

1 like

Ik ben er heel blij mee op mijn 356 maar mijn pols kan gedurende de dag dan ook best veel fluctueren.
Ja de nieuwe sluiting is forser, maar ook veel beter gemaakt. En ik vind de voordelen opwegen tegen het nadeel van wat groter zijn.

2 likes

Op een 356 biedt die sluiting misschien ook meer tegengewicht en dus balans.
Op een 556 lijkt het me teveel van het goede.
Maar zoals gezegd, geen ervaring mee.

Er staat voorlopig ook geen Sinn op m’n lijstje.

Er staat helemaal niks op m’n lijstje zelfs :grinning:

2 likes

Maar dit klopt? Als in het originele staal. Gewoon uit interesse en bleef naar de advertentie kijken. Geslaagde marketing iig.

2 likes

Jazeker.

4 likes

Ik had al eerder opgezocht hoe dat u-boot staal nou in elkaar zat

De nieuwste onderzeeërs die voor geheime dingetjes ingezet worden hebben (bijna) altijd een staal legering die geheim is.

Dus leek het mij logisch dat ze dat geheime recept niet voor staal gaan gebruiken wat in horloges gebruikt gaat worden.

Want dan hoeft de vijand alleen maar een horloge te bestellen om uit te vogelen welke legering dat is. Dat is dus dichtgetimmerd.

3 likes

Kijk dat is nog eens een volledig antwoord :+1::+1:

1 like

dichtgelast :grin: denk ik.

2 likes

Wat een beest heerlijk om te dragen

6 likes

2 likes