Sinn only (Deel 1)

Die quartz is een leukerd, fris door die lichte ring.
En die 104 is een zwarte?

Klopt! OnSinnig fris inderdaad.

Ja, de basic versie. Was mijn eerste serieuze horloge, wat was ik trots. En hoeveel horloges er ook sinds die tijd zijn aangeschaft en weer verkocht, deze gaat nooit meer weg. Geldt denk ik ook voor die andere 2.
Sinn snapt het gewoon.

2 likes

Er is ook een Automatic versie van (de 809), maar die is nog zeldzamer dan deze (809q)
https://www.sinn.de/en/Modell/809_Aut.htm

1 like

Zo’n ezm3 is me toch een partijtje tof he?

2 likes

Echt he! Had hem eerst op leer maar heb toen een week niet gegeten om de H-link te kunnen kopen.
En sindsdien is hij het helemaal…!

2 likes

Beetje vreemd om op mn eigen post te antwoorden maar weet nog goed hoe lang mijn vinger boven de “Buy” button zweefde voordat ik hem kocht. Leverde toen de volgende post op:

4 likes

Zie dat de automaat al minder dan 9 mm dik is.
,:+1:

1 like

Ja, dat is toch niet te geloven! Komt ook door dat mooie platte glaasje maar dan nog…
De zwevende indices zijn heel apart. Hangen onder het glas en de wijzers gaan er dus onderdoor.

8 likes

230 euro voor een kwaliteitsband van staal is eigenlijk zo gek nog niet. Of ben ik dan helemaal van god los?

Het is maar wat je gewend bent. :sweat_smile:

Ik kan me nog herinneren dat ik een Seiko Flightmaster kocht omstreeks 2006 en ik dacht dat ik nooit meer uit zou geven dan 200 euro aan een horloge. Anders kon ik het niet aan mijzelf verantwoorden. Nu vind ik een band voor 230 euro al niet eens zo gek…

2 likes

Klopt, is ook zo. Het ging er niet zozeer om dat ik de band te duur vond, maar dat mijn blik op wat iets mag kosten sterk was beinvloed (aangetast) door HF.

Het antwoord op de vraag “Wat geef je uit aan een horloge (of een bandje)” is zodanig veranderd dat ik mezelf gek zou hebben verklaard als ik toen wist wat ik nu weet…

2 likes

Hah ja dat gevoel herken ik wel.

2 likes

Een kleinere versie van de UX zou ik zo bestellen. Ik heb de UX even gehad, maar is me toch net te groot.

2 likes

Ja.

Goed beschouwd is 230 euro natuurlijk van de zotte. Edelmetalen even buiten beschouwing gelaten. Ik probeer het maar te zien als de alcohol die door het restaurant geserveerd wordt. We weten allemaal waar de winstmarge zit :wink:

Gelukkig zijn er ook merken die het minder gek maken

1 like

deze krijgt er een maatje bij. de witte 104 is onderweg :smiley:

13 likes

Ik opteer dan toch voor de cleanere EZM2 boven de blauwe 104.
Mooier, strakker.

Samen met de 240 :ok_hand:t3:

1 like

Gaat die kant vermoedelijk ook wel op.

:smirk:

2 likes

Seikoholic gaat vreemd, en mag hier nu ook meedoen. Wat een prachtige klassieker, deze 104, dank @Exer voor een soepele overdracht!

11 likes

Goedemorgen :sun_behind_small_cloud: :coffee:

20 likes

De NA :sunglasses:

13 likes

De NA :sunglasses:

7 likes