Sinn only (Deel 1)

Wel echt een heel gaaf effect. Kende dit model helemaal niet, nouja het model wel maar de dial niet

1 like

20 likes

Wat een fantastisch ding. Heel benieuwd naar hoe deze in het echt is.

Ja hij is top, ik zat te loeren naar de zwarte versie maar ik heb al een zwarte Speedmaster dus toen deze groene voorbij kwam was het een makkelijke keuze…

1 like

Tip voor de liefhebber; omdat ik 'm altijd op een andere band draag staat de ongedragen originele bruine band te koop in het lichtblauwe deel

Deze zwarte heeft mijn voorkeur:

18 likes

Cross post

24 likes

19 likes


De 556i staat trouwens ook goed op de bruine lederen band die Jeroen in de aanbieding heeft (@Proenski), ik heb deze zelf ook.

15 likes

Klopt, origineel en ongebruikt :+1:t3:

De middagstond heeft groen in de… Wijzerplaat :thinking:

16 likes

Kerst met Sinn 303 Fulda Yukon Quest.
Blijft prachtig, moeilijk te vangen op de foto

18 likes

mooi, vertel hier eens iets over.

1 like

Deze schoonheid is reeds 20 jaar in mijn bezit.
In de beginjaren zeer veel gedragen en genoten van de prachtige blauw gegalvaniseerde wijzerplaat, comfortabele lichte H-band en het juiste formaat. Vorig jaar naar Sinn gestuurd, volledige service laten uitvoeren en weer als nieuw teruggekregen.
Kortom een heerlijk horloge.
Laat haar lekker in de doos zitten en af en toe even kijken naar deze klassieker.

3 likes

Hij is mooi. Vooral die van de tweede foto

Beste Sinn bezitters.

Ik zou graag jullie advies willen als dat hier mag.
Ik ben er nog niet uit of het een Sinn horloge wordt. maar ik neig er heel erg naar.
De uitgave is hoger en bij onderstaande modellen zit er best nog een prijsverschil in.
Toch is spijt achteraf erger als een betere investering denk ik maar zo.

Omdat deze mooie horloges niet te gepast kunnen worden vraag ik me af welk model beter staat een Sinn 356 of een Sinn 358? Ik heb een pols van 17cm omtrek en bovenop is deze 5,4 cm.

Ik ben er al uit aan de hand van een gevonden foto, de 356 lijkt me daardoor nogal klein.
Ik houd van de wat meer forse horloges.

1 like

Sinn 356 Isetan
38,5mm
De 358 is wat groter maar de 38,5mm past mij uitstekend :wink:

19 likes

Wat een vette patina, hoe oud is deze?

5 likes

Ik draag zelf graag een UX van 44mm. Vind mijn EZM13 en 104 met 41mm echt de ondergrens.
Heb een tijd geleden een 556 gepast en misstond niet ondanks het formaat.
Kan zo vlug even geen plaatje vinden. Om het te laten smoelen wel met metalen band, vind ik.

2 likes

Very happy for the badge ”New user of the month" in December. Better keep up the pace in January :grinning: Starting off this year with the 809.

22 likes