Sinn only (Deel 1)

Dit zijn van die buren die zo’n briefje gewoon weg halen.

Lekkere buren zijn dat zeg…fijn om naast te wonen! :rage:

Groeten van zijn broer

6 likes

Ach ja, over het algemeen verder geen last van. Altijd bezorging rechtstreeks bezorging bij een afleverpunt. Zou ideaal zijn als dat bij Sinn ook kon.

Nee misschien verder geen last van maar geeft wel aan wat voor types het zijn…ik zou nog liever verhuizen. Maar enfin :neutral_face:

Zoals al aangegeven, gewoon even een mailtje naar Sinn met je verzoek.
Overigens goede keuze!!

1 like

Ja heb ze inderdaad al even gemaild. Hopelijk kan ik me inhouden tot na het paasweekend. Het zou ideaal zijn als ze gewoon bij een afleverpunt zouden bezorgen.

Voor nu maar even twee fotootjes van het net, om me zoet te houden. Deze opties heb ik in overweging. Eventueel op staal, maar leer doet het beter op kantoor. Wat heeft jullie voorkeur

5 likes

De onderste op staal!
Een lederen band is zo gekocht en staal is wel zo prettig met het zomerse weer.

1 like

De onderste op leer!
Staal maakt het te mat van kleur denk ik.
Ik heb 'm zelf op een Hirsch performance bandje waarmee je kan zwemmen :+1::sunglasses:

7 likes

Proost​:blush::+1:

11 likes

Dam hang je je briefje toch aan de binnenkant van de voordeur achter het glas?

1 like

Prachtig die 556 jubileum. In Basel omgehad en ben helemaal verkocht. Bovenaan mijn lijst en zeker op leer. Moet je echt live zien. Wat een wijzerplaat en balans in het ontwerp…

Ik vond hem ook bij timeless in Liechtenstein. Iets goedkoper dan direct van Sinn. Is geen EU dus import kosten. Contact opgenomen en ze gaven aan dat ze vanuit Duitsland versturen… Raar verhaal maar ze staan als AD op de site.van Sinn.

De 103 panda versies lonken ook (blauwe limited, klassik of de zwarte 103 panda) maar dat wordt tweedehands zoeken. Zou er graag eens een live zien / omdoen. Mocht iemand in de regio Rotterdam / den haag een hebben en het leuk vinden om af te spreken dan graag PM. Kan dan uiteraard wat leuks uit mijn collectie meenemen :-).

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/BBBA3F24-84B0-4599-B42F-25D528C9AF6A_zpskxr7c7uw.jpg.html][/URL]

3 likes

Die 556 Jubileum is een topper, maar heeft daglicht nodig om te stralen. Zeker aan te raden als dagelijks horloge. Mee eens toch @Kiek ?

Bij mij krijgt 'ie regelmatig draagtijd ondanks stevige concurrentie van onder meer een Rolex Explorer 39mm (Ook een fijne allrounder).

5 likes

Absoluut.

Al meerdere keren heb ik smeekbeden in de Inbox mogen ontvangen om hem te verkopen maar het is nog nooit in mij opgekomen om deze te flipperen.

De perfecte allrounder in mijn ogen. Doet het goed onder een overhemd en T-shirt. Heerlijk hoe de plaat en indices spelen met het zonlicht!

6 likes

gr, HJR

5 likes

Sinds kort een EZM-1 ar binnen op de titanium band, maar wil eigenlijk ook een rubberen band erbij.
Dus de vraag aan de kenners of de rubberen Sinn band de moeite waard is. Wil gewoon een kwalitatief goede band of ben ik beter af met een aftermarket band?

Sinn rubber is erg fijn maar je betaalt er wel de hoofdprijs voor helaas. Voor de U1 kost die 200 euro zo uit mijn hoofd.

Maar kwalitatief zeer goed.

1 like

Inclusief de sluiting dan wel uiteraard. Los zijn ze € 50,-. Helaas wel met € 25,- verzendkosten naar NL.

Inkoopactie?

Mijn NA btw:


Gek hoe een klein verschil in uiterlijk toch zo’n verschil kan maken. Van deze ben ik wel spontaan enthousiast, I.t.t. de UX S

4 likes

Al tijdje terug maar damn die is nice!
Normaal ben ik niet van die “drukke klokjes” maar deze … :blush:
Wat is ref nr?

Ref 6015st. Geblauwde wijzers, guilloche wijzerplaat en geëmailleerde maanfase. Knap staaltje werk voor relatief weinig.

1 like