Sinn only (Deel 1)

Mooi jij bent af :joy:

Dat zal best. Zodra iemand 'm wil verkopen (vooropgesteld ik heb 'm dan niet zelf al besteld) dan hoor ik het wel. Voor nu kijk ik net zo graag -met belangstelling- naar de mooie plaatjes, totdat ik het niet meer uithoud. Dat is soms nog wel leuker dan uiteindelijk omslingeren. Cheers!

Ik zag laatst op de Sinn site dat ze een catalogus ook op sturen als je het formulier invult … een gedrukte catalogus is natuurlijk altijd mooier dan een DPF :star_struck:

165 pagina’s genieten:

6 likes

Er zijn een hoop andere merken die dat ook doen, vooral die van Lange zou ik je aanraden. :wink:

5 likes

Waar kan dit dan bij A.Lange? Krijg het niet gevonden en zou dit wel awesome vinden!

Het staat een beetje verstopt op de site…

https://contact.alange-soehne.com/en/print-publication

1 like

Geweldig, thanks!

2 likes

Stunning.
Maar 15 mm dik is erg dik voor een 38.5 mm diameter. Dik dus

2 likes

@Tom88; weliswaar wat laat maar toch. Mijn pols is 16.7cm, zo richting ondergrens qua pasvorm.

5 likes

Dank. De dikte valt een stuk minder op omdat het vooral in het acrylglas zit. Maar het is inderdaad niet een horloge dat je even onder je mouw schuift :sweat_smile:

Die witte plaat maakt hem wel fraai.

Wordt gewaardeerd.
Staat je goed :ok_hand:t2:

2 likes

23 likes

De 144 s op zijn originele 21 jaar oude stalen band gezet.

24 likes

Ik heb deze net binnen!

3 likes

Leuk bladerboek. Vind je ook niet?

1 like

Zeker… het is zo net ff leuker dan gewoon door een pdfje scrollen :ok_hand:

2 likes

Sinn 556i incoming dankzij een top HF lid :slight_smile:
Op de stalen H-band, maar zit toch te zoeken naar een mooie strap voor de afwisseling… Vond de combi hieronder wel gaaf, iemand nog andere mooie tips?

20 likes

Is dat grijs of bruin?

@AB64 Dit is een grijze strap

1 like