Sinn only (Deel 1)

Ik lees op WUS vaak dat men de meerprijs van de silicone strap niet gerechtvaardigd vind … Er word vaak verwezen dan naar Bonetto Cinturini als alternatief. Meningen hier?

Bonetto is ook zeer prettig. Stukje dunner dan Isofrane.
Persoonlijk vind ik het prima straps van Sinn en met name de vlindersluiting maakt het comfortabel doordat er dan geen dubbele laag rubber als overlap onder je pols zit. Andere pluspunten: sluit naadloos aan op de kast en de merknaam Sinn op de band maakt het geheel wel af.

Edit: wat heb je voor Sinn?

1 like

Ik heb vandaag nog geen Sinn, maar zit te dubben sinds een tijd over de 856 of 856 UTC, nog niet over uit welke van de twee. Zou de 856 snel gaan vervelen of andersom zou ik de UTC uitvoering uiteindelijk te druk vinden … (word gek van mezelf af en toe).

Kijk ook al heel lang naar de Tudor Ranger, maar het merk Sinn heeft een bepaalde aantrekkingskracht op me … :smiley:

2 likes

De UTC heeft net dat beetje kleur erin. Heel mooi en strak model :thumbsup:

Sinn/Bonetto/Nato

En vanaf de zijkant

1 like

Die Sinn band is wel mooi zeg! Hoe maak je hem op maat eigenlijk? Knippen?
Vind de rubbere nato’s btw ook fraai van Bonetto.

1 like

Juuuup.
Aan beide kanten van de sluiting zie je twee gaatjes. Dat is extra verstelling.

Weet iemand een adres in Nederland, of op rijdbare afstand in Duitsland, waar een ruime collectie Sinn te bekijken is?

Ik weet niet hoeveel ze op voorraad hebben maar Weidenfeld in Viersen (over de grens bij Venlo) zou je kunnen proberen.

1 like

In duitsland vond ik laatst deze juwelier die veel sinn in huis lijkt te hebben.

https://www.uhrenfreund.com/weitere-uhren.html

1 like

De eigenaar is een Nederlander. Dus dat kletst ook makkelijk :slight_smile:

Weet iemand of de kunstofband van Sinn met doornsluiting nog aangeboden wordt en of deze gesp getigimenteerd is ( of kan zijn)?

Alleen 260 km sturen …

De gesp kan zeker getegimenteerd zijn. Heb er enkele maanden geleden zelf nog zo eentje besteld. Gewoon even mailtje aan de klantenservice sturen.

Ik ga morgen even in Frankfurt bij Sinn zelf kijken. Ik zie op de website twee locaties. Weet iemand welke ik het best kan bekijken?

Terug van Sinn. Voor hen die er nog nooit geweest zijn: het is een aanrader.

Uploaden…

16 likes

Erg mooi, veel draagplezier!!

Wat een woeste en tegelijkertijd ingetogen klok. Heerlijk dat getegimenteerde staal! enjoy!

7 likes

Het is titanium. Mijn eerste titanium trouwens.

Die is ook kicken.

1 like