Sinn only (Deel 1)

Mijn Sinn 556 jubilaeum, zo blij mee.

21 likes

Is er hier iemand de de U50 al heeft? Zo ja hoe bevalt diešŸ˜

2 likes

Op Sinn leer ook niet verkeerdā€¦

15 likes

Heel cool! :ok_hand:

1 like

Gelijk ook een mooi model. :+1:t2:

1 like

Voor zover ik heb kunnen vinden zijn er geen aftermarket rubber straps beschikbaar specifiek voor een Sinn U1.

Iemand hier wellicht een goed idee als alternatief voor de standaard Sinn rubber banden?

@Zarkus gave combi die rode band op de UXā€¦welke strap is dat?

3 likes

Wat ik me afvraag is waarom die verzendkosten zo hoog zijn bij Sinn? Als ik een klokje zou willen bestellen komt daar ā‚¬50 aan verzendkosten bovenop.

Kan me niet voorstellen dat een (verzekerde?) verzending van minder dan 5kg zo duur is? Bedoel zal echt wel wat winst aan Sinns strijkstok blijven hangen.

Voor ā‚¬50 heb je zowat een trein retourtje Frankfurt. Doe er dan zo een ā‚¬120 bij voor een overnachting, eten en drinken en wat zakgeld voor bezienswaardigheden heb je een leuk weekend Frankfurtā€¦

Deze volg ik even een mooie diepblauwe met curved endlinks voor de 104 zou top zijnšŸ˜Ž

1 like

Dat zou zeker geslaagd zijnā€¦de 104 met de blauwe plaat I presume? :+1:


:sunglasses::ok_hand:

13 likes

Beauty! :ok_hand:

Van Sinn zelf. Ik heb zwart, rood en wit. Ben alleen nog nooit bruin genoeg geweest om de witte te rocken :sweat_smile:

1 like

Nice! :ok_hand:

Ps je hebt een pbā€¦:wink:

1 like

Ik knal meestal even op en neer met de PKW. Kom er graag, leuk uitje.

1 like

Loopt snel op. Heb hier nog een offerte liggen van DHL; ā‚¬3000 verzekerde waarde, binnen Europa, ā‚¬108 :sweat_smile:

Bij veel bedrijven zijn dat soort waardes voor particulieren niet te verzekeren, dan houd het vaak op bij ā‚¬500. Als iemand een bedrijf kent wat voor een schappelijk bedrag verzekerde verzending doet met dat soort bedragen houd ik me aanbevolen.

Doen. Geweldige stad. :smiley:

Pfff. Wat een prijzen. Serieusā€¦ Wow niet gedacht.

Idd geweldige stad. Ik was er vorig jaar in december paar dagen geweest en ook ff bij de Sinn store binnen geweest. Wellicht in 2021 maar eens terug gaanā€¦ Op plaatjes vind ik de Sinn u50 erg vet. En nog redelijk ā€˜betaalbaarā€™

1 like

Ik ga altijd naar Sinn HQ. Hoef je die stad niet in.

1 like

Ik was in juli 2018, 12,50 euro kwijt voor verzending van het rode siliconen bandje. Flinke prijsverhoging bij Sinn. Komt het bandje naar je toe met SpaceX?

1 like

50 euro is voor verzending van een horloge. Stalen band kost 20 euro verzenden(2019) en verwacht rubber of leer minder. Dit omdat staal in een aparte grotere doos wordt verzonden.

@daffie ik las ergens dat een curved rubber band voor een Seiko SKX eventueel zou passen. Heb je die toevallig liggen om te proberen?

1 like

Toevallig nietā€¦en ook nog geen U1. :laughing:

Thx voor de tip. Ik ben mij nog wat aan het oriƫnteren op rubber band opties voordat ik overga op aanschaf van de Sinn. De opties lijken echter zeer beperkt.