Sinn only (Deel 1)

Houden!
Als die niet weg hoeft, maar ben wellicht niet de juiste persoon om advies te geven.

Zou er enkel wel een andere band op doen. :slight_smile:

5 likes

Bruine band?

N.b. er moet bij mij niet snel iets weg. Alleen vind ik het idee van 18 horloges (waarvan er diverse stof vangen) niet altijd prettig

1 like

Houden.

1 like

Goed idee!
Donker bruin en absoluut geen krokodil of alligator.

18 valt reuze mee! :slight_smile:

2 likes

Wat @Bidle zegt

Of een zwarte met wit stiksel van SInn, niet duur en comfortabel. Ik heb hem ook op de 556.

1 like

Even voor de beeldvorming en anders wellicht rubber. Altijd fijn om een horloge erbij te hebben op rubber.
Alhoewel wellicht met 18 horloges dat dat al het geval is. :wink:

8 likes

Gekocht op rubber … :wink::+1:

10 likes

Zet die dan gewoon terug, zodat de rest hier straks ook weer rustig kan slapen! :+1:

4 likes

Ik heb op mijn EZM3 verschillende banden (leer, rubber) geprobeerd maar vind hem het mooiste (stoerste) op zijn originele bracelet. Zie hier.

Oh ja, en houden!

4 likes

Geen idee waar die link heen gaat (zet anders de foto’s ook hier neer), maar vind de stalen en titanium banden van Sinn ook mooi en fijn. Denk qua stoer uiterlijk, dat de stalen band het idd wel wint!

Toch geef ik de voorkeur aan rubber en sommige modellen leer.

2 likes

Vreemd, de link werkt bij mij wel en verwijst naar een post van mij in dit topic van een paar weken terug.
Enfin, doen we de foto er nog een keertje bij :smiley:

12 likes

Is dit die gelimiteerde waar Tim Mosso mee in de rondte loopt?

1 like

Nee, dit is de EZM 3(F).

Misschien bedoel jij de EZM 1 (zoals van @Bidle) of 1.1?

2 likes

1.1 inderdaad. Thanks. Ik vind ze wel gaaf.

1 like

Trotse bezitter geworden van een prachtige Sinn 144s. Al langere tijd wilde ik een Sinn in mijn bezit hebben maar kon de juiste niet vinden tot deze schoonheid op het forum langs kwam.

20 likes

Tijdens de laatste Rikketikbeurs zag ik een poster van deze Sinn. Heeft veel weg van de klassieke Heuer Carrera 2447, één van mijn favorieten.

4 likes

Vandaag even op pad geweest om wat foto’s te maken met deze beauty :drooling_face:

11 likes

Uit t blauwe & hoppa om de pols👌

16 likes

Mijn sinn 103 :grinning:

25 likes

De 356 :heart_eyes: even klikken voor scherpte

12 likes