Sinn only (Deel 1)

14 likes

Sinn 756 vandaag van staal naar een Two Stitch Strap Charcoal.


14 likes

Hele mooie combi met die band! :+1::+1::+1:

1 like

Vanaf het moment dat ik hem kocht tijdens mijn vakantie op Siciliƫ heb ik deze onafgebroken gedragen. Na 10 dagen moest de zomertijd plaatsmaken voor de wintertijd. Hij liep nog geen 10 seconden achter dus dat is mooi. Ook op mijn sollicitatiegesprek mocht hij mee. Volgende week maandag de laatste hobbel, het arbeidsvoorwaardengesprek. Tot dat moment blijft hij zeker om de pols. Ben ik bijgelovig :thinking:

22 likes

Jupā€¦ maar dat is geen zonde hoor(Badum Patsss)

1 like

Mooi man!
Succes met de laatste hobbelā€¦

1 like

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het werkt als je naast een standaard service ook een ā€˜reconditioning of the caseā€™ wil? Op de prijslijst staat het verwarrend.

Dit zijn de standaard kosten:

Hier staat dat het ā‚¬200 is voor reconditioning inclusief standaard service. Maar zonder standaard servicešŸ¤”

Ik zal het wel verkeerd lezen. Snapt iemand wat hier bedoelt wordt?

1 like

Tweede is met sealing.

1 like

23 likes

Ik doe vandaag ook mee :blush:

20 likes

857 UTCā€™s rule! ā€¦ :wink: :heart_eyes:

2 likes

Absoluut :sunglasses: :blush:

2 likes

Heb je de 240 ook nog? Had hem laatst weer een in handen, kriebels. Bijna (weer) gekocht ā€¦ :sunglasses:

Uiteraard!! De 240 zal ook nooit weggaan :blush:

13 likes

Mooi setje zo! Ik sluit helemaal niet uit dat als ik weer wat gespaard heb, dat de 240 er bij mij ook weer bijkomt. Een horloge met een lekkere ā€˜eigenwijze uistralingā€™, ik hou ervan. :ok_hand:

3 likes


Tijd om een 104 in deze discussie te gooienā€¦ Op blauw suede!

18 likes

Ik heb zoā€™n vermoeden dat we een beetje een zelfde smaak hebben :wink:

Of ben ik gewoon een trendsetter :smile:

6 likes

:joy: ā€¦ je bent een echte influencer! En dat zonder #Instagram, althans aan mijn kant. :wink:

1 like

Naar mijn mening de mooiste Sinn die er is!

1 like

We houden het maar op de zelfde smaak,influencer staat mij niet :wink:

1 like