Sinn only (Deel 1)

20 likes

Zou mooi staan met een MN band, tool, maar minder dik.

2 likes

Ik vond die van Erika’s niet zo lekker zitten, maar zal eens rondkijken wat de andere merken hebben.

1 like

Ik schiet met mijn gedachten over de eerstvolgende serieuze aankoop van hot naar her, en heb nu een - toch maar een nieuwe, heb al serieus de vintage 103B in het blauwe deel overwogen - 103St in gedachten. Zoals hier welbekend, het min of meer oermodel met plexi. Owner’s opinions much welcomed! :slight_smile:

Ik neig al bijna 20 jaar naar dit horloge, maar na elke jaarlijkse prijsverhoging van 5 tot 10% denk ik - nah, hij wordt nu echt te duur. Maar ik zal een keer moeten kiezen…

Ik lees het graag! Mag ook per PB. :+1:

4 likes

Gewoon gitzwart of donkerbruin proberen

Ik ken het… Volg het horloge vanaf een eurotje of 1250,-

Vond de verzendkosten hoog en dacht ik rij binnenkort wel een keer langs Frankfurt. Inmiddels zijn we een aantal keer de verzendkosten aan prijsstijging verder.

8 likes

Al tig keer op en af het lijstje met volgende aankopen.
Er staat nu een 103st op chrono… heb zelfs al contact (aanbod) met koper, maar op een of andere manier ??

Ik vanaf een gulden of 1250… :no_mouth:

Da’s wel een heel mooi horloge !

Lekker! :heart_eyes:

Kruispost.

12 likes

effe een crosspost tussen al dit moois…

24 likes

De kastenbouwer ‘van Sinn’. Leuk.

Korte beschouwing:

5 likes

13 likes

De 903 St gaat terug. :hushed:

Heb 'm net binnen - centrale chrono-wijzer staat duidelijk links van het midden, en de minutenwijzer staat 2 minuten verder dan-ie zou mogen t.o.v. de urenwijzer.

Moet je net mij hebben. Ik herplaats wijzers soms wel drie keer voor ik zelf tevreden ben.

Was er al bang voor - zag vooral die uren/minutenwijzers online vrijwel allemaal “misaligned”. En die centrale secondenteller is echt een blamage - is er geen QC meer bij de grote merken of zo…? Zie wijzer-positie problemen ook vaak bij kakelverse Speedmasters.

Zeer teleurgesteld. Horloge is niet uit het plastic geweest, dus verwacht geen issues qua “u heeft hem duidelijk gedragen tijdens het doorslijpen van een plaat staal”…

Foto’s!

Als je het niet ziet, ben je gezegend. Ik kan er helaas niet tegen… :confused::pensive:

Als iemand er 3K voor over heeft, kan hoor - dan hoeft-ie niet terug… :sweat_smile:

4 likes

Ik zie het ook, slordig! Ik snap niet dat men er niet die paar minuten meer tijd voor neemt, deze worden toch niet zo’n 5000 keer per dag gemaakt of zo?

1 like

Precies! Het is ook geen halfje wit of zo.

O. En ik hoef geen andere. Heb er geen vertrouwen in helaas. Dat wordt eindeloos heen en weer sturen met dan weer dit, dan weer dat. Meteen helemaal klaar mee.

Te snel genomen keuze voor dit horloge…? Als-ie perfect was geweest, had ik 'm gehouden.

Heb ze een uitgebreide mail gestuurd met de redenen. Ben beleefd gebleven. Maar wel duidelijk gemaakt dat ik teleurgesteld ben. Heb 14 dagen de tijd voor 100% geld terug.

3 likes

Op het begin van de urenwijzer lijkt ook een foutje te zitten, of is dat reflectie van het plastic van het omhulsel?

Screenshot from 2019-12-12 18-51-32

Ja, denk het wel. Zag verder zo gauw niks op de wp en wijzers.

I’ll get it over with quickly. Want OMG WAT EEN MOOI HORLOGE.

1 like

Ik had ook problemen met mijn 857 UTC VFR. Opwind mechanisme werkte niet goed. Dit heeft Sinn netjes hersteld en de VFR loopt inmiddels als een zonnetje.