Sinn op MP?

Hoi,

Ik kwam deze tegen op MP, graag jullie mening. Ik vind het een beetje tricky, de goedkoopste sinn U2 op chrono is €1600, dus de winkelprijs klopt volgens mij niet. De verkoper reageert niet op mijn vraag of hij foto’s van het daadwerkelijke horloge heeft, met de aankoopbon.

Sinn U2
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/390727428-sinn-u2-horloge.html

Iemand ideeën?
Groeten

Yep. Walk away. if it walks like a duck, sounds like a duck, swims like a duck…

Then it’s probably a duck.

Kijk, je wilt bevestiging dat het er niet goed uitziet; dat zag je zelf immers ook al. De foto’s zijn niet van hem en dat is ofwel enorme gemakzucht, ofwel hij heeft gewoon niet dit horloge.

Als je het echt wilt weten dan kan je hem ook even bellen. Z’n telefoonnummer staat in een andere advertentie.

PeterLC Schreef:

Yep. Walk away. if it walks like a duck, sounds
like a duck, swims like a duck…

Then it’s probably a duck.

Kijk, je wilt bevestiging dat het er niet goed
uitziet; dat zag je zelf immers ook al. De foto’s
zijn niet van hem en dat is ofwel enorme
gemakzucht, ofwel hij heeft gewoon niet dit
horloge.

Denk ik ook, hij heeft dit horloge niet.

had hem ook gezien gok dat als je hem koopt je een horloge zonder papieren krijgt
en dat je dan zo een replica krijgt

als het klopte was hij allang weg geweest

Het is niet te hopen dat de bieder er echt 485 voor gaat lappen.

Soms hoop je gewoon dat iets wat “Too good to be true” is WEL true is…

Waarschijnlijk krijg je een replica met een wr van 50m in de bus… Stinkt, zeker als de verkoper geen helderheid verschaft. Maar je weet nooit, bel hem eens.

Ik ben benieuwd!

Bij twijfel niet doen. Of langs gaan om het horloge te bekijken en dan ook weten dat je een echte van een neppert kan onderscheiden.

Laatst werd er een Rolex in mijn handen gedrukt en moest echt goed kijken… niet normaal hoe ze het tegenwoordig kunnen kopieren, Bah.

Als je al geen eigen foto’s plaatst heb je iets te verbergen,
hetzij de staat waarin het horloge verkeert, hetzij de echtheid.

Dergelijke advertenties zijn de moeite van het bekijken niet eens waard.

Hoi,

De advertentie is tricky. Er wordt gezegd dat deze klok in de winkel 1300 Euro kost, en daarmee kan de suggestie gewekt worden dat de verkoper een superdeal aanbied.

Nergens staat dat het een origineel horloge betreft, hier is het dus een kwestie van lezen wat er NIET staat geschreven. Geen originele foto’s erbij, hmm.

Niet reageren, ook al minpunten, al is dat tegenwoordig de typische “marktplaats” mentaliteit. Ik ben lui, en verkoop het toch wel wordt er vaak gedacht, dus waarom zou ik service verlenen…

Yeah right, blaas op zeg ik dan, en zoek maar een andere gek voor je rommel >X
Als je te lam bent om er iets voor te doen, verdien je dan ook niet dat je zaken doet…

Toen info wilde over de diverse roeiapparaten die op MP stonden, kreeg ik ook geen reactie op de vragen hoe oud, en wat is je vraagprijs. Je mag er op bieden. Nou, als men zelf niet weet wat men voor zijn spul wil hebben, weet ik het zeker niet. Uiteindelijk was er iemand zo snugger om gewoon zijn telefoonnummer erbij te zetten met alle gevraagde gegevens die relevant zijn in een aanbieding duidelijk in de advertentie. Met hem kon ik tenminste normaal zaken doen.

Deze advertentie zou ik niet verder op ingaan, de verkoper neemt je als koper niet zo serieus lijkt het.

Groet,

Nico.

shoot the duck! Maar even bellen. Kan geen kwaad toch?

Dank voor alle reacties, maar er is iets tussen gekomen waardoor er voorlopig toch geen horloges gaan komen (vakantieplannen). Groetjes