Heeft het horloge al eens een service gehad? Anders zou het na 12 jaar geen kwaad kunnen en word het gelijk opgelost.
Opgelost - tja, denk toch niet dat dit onder standaard service valt. Wijzers zijn een handvol euro’s voor de fabrikant, een wijzerplaat niet. Maar ik sta aan de kant van de OP. Dit is gewoon een beetje lullig. Het is geen halfje volkoren tenslotte.
Ik bedoel dan eigenlijk als deze voor een service gaat kan dit ook gelijk opgelost worden.
Alles in één klap weer in orde.
Inderdaad een beetje jammer dat het geel vervaagt, een beetje zeg ik, omdat de felle kleur die Sinn gebruikt wat mij betreft in eerste instantie wat warmer had gemogen. Geel is volgens mij sowieso een kleur die moeilijk tegen UV kan.
Mijn 356 UTC heeft er ook last van, op de wijzerplaat met name (gmt wijzer valt alleszins mee)
Bij bepaalde merken gaan puristen er lekker op dat er iets verkleurd is. Patina, aging, tropical, faded, dinges…
Neem het zoals het is zou ik zeggen, wie weet wordt het veel geld waard ![]()
Zou niet moet kunnen. Tegelijkertijd is de garantie lang en breed verlopen.Wat overblijft is coulance. Dat is geen recht, maar gunning. Zou netjes zijn als ze dat oplossen. ALS ze überhaupt die onderdelen nog hebben. Ben benieuwd.
Dst model is nog steeds te koop hoor.
Ik zou er gewoon een mailtje aan Sinn aan wagen. Kijken waar je op uit komt. Het wel een heel groot verschil inderdaad aannemend dat dit de 856 is.
Je krijgt van mij een dikke duim omhoog omdat je em nooit geflippert hebt.
En dat het product na 12 jaar niet meer nieuw is lijkt me logisch.
Als je em voor minder dan 100 euro kan laten vervangen zou ik daar niet moeilijk over doen.
Hou ons op de hoogte.
Thanks.
Voor die prijs krijg ik hem niet eens ter plekke en terug vermoed ik.
Alle intervenries en onderhouden zijn hier in Belgie gebeurd, met stukken gekocht bij Sinn. Kroon, pakkingen, …
Dat horloge heeft veel met mij meegemaakt. Ik hou die, bij volgende beurt bestel ik er wel een nieuwe wijzer bij.