Ik merk nu pas hoeveel de gele print (UTC) en de geel gekleurde tip van de Gmt-wijzer zijn gaan vervagen.
Beter laat dan nooit.
Vintage uitstraling ![]()
Ok, en nu?
Weet de fabrikant hier wat Sinnigs van te zeggen?
Cool man, horloge moet leven ![]()
Mocht het je storen dan zal Sinn ze tijdens de beurt gewoon vervangen.
Niets, enkel dat ik mijn verbazing lucht over het feit dat die print zo vervaagt.
Elke afbeelding op internet geeft ze wit aan.
Behalve de verkoop folder.
Alberta Stegeman materiaal.
Voor mij is dat “slecht gelakt”!
Zonde dat die accenten er niet meer zijn.
Heb je een beetje goede fijne motoriek?
Ik vermoed dat Sinn bij een volgend onderhoud de wijzer en wijzerplaat gaat vernieuwen. Aan jou de keuze dus.
Ja, wat nu?
Persoonlijk vind ik dat de gele accenten het horloge net wat meer “leven” geeft.
Je kunt eens informeren bij Sinn door dit bij hun te bevragen. Wie weet hoe ze er op reageren.
Als dat niet lukt en je wilt er geen geld aan uitgeven, dan moet je leven met de near-tropical-look, vrees ik.
Over welke tijdsperiode is dit gebeurd?
Vind de gele accenten net de krent in de pap! (= mooi).
Vind ik nonsens, dat is een kwaliteitsprobleem en heeft met “leven” niet veel van doen. De gele accenten maken het juist af. Over wat voor een tijdsbestek is dat opgetreden? Ik zou ook contact opnemen met Sinn.
Is een kwestie van smaak inderdaad, ik heb meer vintage dan nieuw.
Bij mijn 1521 uit 2014 is de bezel en minutenwijzer ook al aan het vervalen, ik vind dat best charmant.
Het horloge is van rond juli 2015 in mijn bezit en is van december 2014, dus 12 tal jaar oud
Maar 2014 is toch niet echt vintage, mij zou het echt storen als de horloges zo snel al in verval raken.
Het viel me op toen ik een andere zag passeren.
Om daarom het horloge weg te doen of direct op onderhoud naar sinn te sturen, nha
Nee is zeker geen vintage, maar het meeste wat ik heb is jaren 30 to 70.
En nee mij stoort het totaal niet eigenlijk. Ik heb een IWC en Sinn van hetzelfde jaar en die zijn wel nog als nieuw, ook prima.