Sinn rubber band op vouwsluiting?

Dag,
ik heb net van bij Sinn voor mijn EZM2 een rubber band op grote vouwsluiting binnen gekregen. Nu vind ik de vouwsluiting die bij de rubber band wordt verkocht redelijk hoekig en lomp, vooral waarschijnlijk in combinatie met mijn niet te dikke polsen.
Nu zag ik op ebay een rubber band te koop met een sinn vouwsluiting die leek te komen van de metalen sinn band (bracelet) en er heel wat afgeronder en fijner uitzien ? Zou mijn standaard rubber band (20mm) passen op een vouwsluiting van de metalen armband, maw is de aanhechting standaard & dmv pushpins ? Als iemand daar ervaring mee heeft of zelfs een foto hoor ik het graag…

De rubber band op ebay zag er dan weer niet authentiek uit…
Mvg
Broes

Er zijn de 2 rubberen banden die op de EZM2 passen; één met (heel) grote sluiting en ook een band met een veel kleinere (vlinder-) sluiting. Zie foto beneden. Waarom niet simpelweg de band met de vlindersluiting aanschaffen?

Ja de kleine vind ik maar niets (persoonlijke smaak), maar ik zag op ebay een rubber op een sinn vouwsluitig die leek alsof hij van de metalen band kwam, die zag er meer zo uit (maar dan dus met rubber bandjes):


(beeldje gestolen op het internet)

maar op deze foto zie ik niet hoe de rubber er aan zou passen vandaar deze vraag…bestaat dit soort sluiting geschikt voor rubber, of is dat een oud model ?