Sinn U1 of U1 SDR

Net binnen de Schwartze Dreh Ring (SDR) voor mijn Sinn U1, direkt erop gezet en dit is het resultaat, nu kan ik en met banden en met een bezel wisselen! Waar gaat jullie voorkeur naar uit?, zwart of stalen bezel?

bezel vervangen is een fluitje van een cent, 3 miniscule schroefjes losdraaien meer niet

7 likes

Mooi! Mijn voorkeur gaat uit naar de stalen band + stalen bezel. Oogt wat rustiger.

1 like

Stalen band + stalen bezel is toch mijn favoriet. Maar het is lekker afwisselen zo. Fijne klok!

gr, HJR

Leuk om te kunnen wisselen. Mijn voorkeur zou zijn stalen band en staal kleurige bezel!

Staal met zwarte bezel :+1:

Leuk idee!

Ik swap graag de banden aan mijn (tegi) U1, dus dit lijkt me ook een leuke afwisseling. Zwart staat best goed!
Is dit ook mogelijk bij een tegimented of is die van jou misschien ook tegi?

En wat kost zo’n bezel als ik zo brutaal mag zijn? :sunglasses:

SDR!

1 like

Maakt niet uit…allebei beautys!!!

Ik vind staal mooier!

SDR! :+1: Met zwarte zulu of nato met pvd hardware! :+1:

Tool time! Hoarr Hoarr :+1:

:grinning:

Groeten,

Noel.

Staal met stalen bezel.

Ik vind staal met de stalen bezel de mooiste en rustigste uitvoering

Ik vind het allebei wel wat hebben. Het maakt er toch weer een hele andere klok van. Alleen ik heb ook een U1 met 2 banden, maar ik heb geloof 2 jaar geleden voor het laatst de stalen band er op gehad. Ik heb meestal niet zo zin in al dat geknutsel en gepruts. Maar als ik dit zie…

Allebei mooi.

Staal voor een wat rustiger, meer beschaafde look.
Zwart voor als het wat speelser kan.

Goeie aankoop, gaat er op vooruit met de SDR!

De standaard drehring erop en dan met stalen of rubber/siliconestrap!!
Maar die 356 op je knie is ook errug mooi!!

Cheers,
Paddy

Dankje, maar dat zijn niet de horloges van de TS :wink:

absoluut SDR… die zou ik ooit wel willen terugkopen. Zo cool vind ik dat ding! (iemand?)

@Skyjack overigens, ooit een zwarte bezel los gekocht naar ik meen voor 80,-… das wel 2 jaar terug!

Ai, Ik heb intussen de kosten per pm door gekregen. Dan heeft de inflatie bij Sinn wel gigantisch toegeslagen…

direct bij Sinn? Je kan me PM sturen wat de kosten zijn… :slight_smile: Ik ben bij en handelaar geslaagd…