Sinn U50 SDR incl 4 straps

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Sinn U50 SDR
Diameter: 41mm
Leeftijd: 17 mnd
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2023 (via Sinn Facebook group
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, incl 2 sinn rubber banden en 2 mn-straps van Erika.
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei
Conditie (krassen, werking etc): 9/10
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: 2.275 eu

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





9 likes

Up

Up

Up

Up

1 like

Up.

Hieronder nog een foto van om de pols. Tevens sta ik uiteraard open voor een mooi bod, maar houdt het wel realistisch.

4 likes

Up en de vraagprijs naar 2.200,-

Upje

Zonnig weekend upje. Het is een ideaal horloge voor de aanstaande zomer!

Up, vraagprijs naar 2100.

Up.

Sta evt ook open voor een ruil tegen een Tudor Pelagos 39 of BB54 met cash up van mijn kant. Lichte voorkeur voor een Pelagos.